Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile Muğla Valiliği arasında yaklaşık 210 kilometrelik yok ağının temizliği için 10 gün önce imzalanan protokol kapsamında Menteşe Kaymakamlığı koordinesinde çoğunluğu kadınlardan oluşan 13 kişilik ekip tarafından bugüne kadar 1600 poşet çöp toplandı.