Sıra bekleyen öğrencilerden Erhan Çeler, 'Her yıl aynı sıkıntı ile karşı karşıya kalıyoruz. İçeride görev yapan 2 memur yetersiz. 500 metrelik kuyruğu gören bazı adaylar geriye dönüyor. Saat 07.00'den beri bekliyorum. Devlet kurumlarında çilemizin ne zaman biteceğini merakla bekliyorum. Rahatsızlık geçirdiğimde hastanede bile bu kadar sıkıntı yaşamıyorum. Buradaki görüntü yakışık almıyor' dedi.
Öğrencilerden Cansu Akar ise 'Sürekli olarak sıra tartışması yaşanıyor. 2 saatte 30 metre ilerleyebildik. Sıramı kaybederim diye yemek bile yemedim. Bu kadar insana çile çektirmenin hiçbir anlamı yok' diye konuştu. (dha)





