Galatasaray Kulübü, Antalyaspor galibiyeti sonrası 26. şampiyonluğun ilan edilmesiyle birlikte sosyal medya hesabından bir dizi paylaşım yaptı.

NTV Spor'da yer alan habere göre sarı-kırmızılılar, Fenerbahçe'yle ilgili yaptığı bir paylaşımı gelen tepkiler üzerine kaldırdı.

Ergüllü’den sitem dolu çıkış: Kralı da gelse bitti!
Ergüllü’den sitem dolu çıkış: Kralı da gelse bitti!
İçeriği Görüntüle

Galatasaray söz konusu paylaşıma “Bir daha sakın ha” notunu düşmüştü.

Image