Avukat Ergün Bademci, müvekkilinin hiçbir gerekçe gösterilmeden apar topar hastanenin mahkum koğuşundan alınıp İzmir'e getirildiğini söyledi. Bademci, 'Müvekkilim daha önce de 4 kez anjiyo oldu. Aynı hastanede 1.5 ay yatmıştı. Bu ikinci yatışıydı. Bütün doktorları ve dosyası orada. Adalet Bakanlığı'na dilekçe ile başvuru yapıp, tekrar aynı cezaevine nakledilmesini isteyeceğim. Neden buraya getirildiği konusunda tatmin edici bir açıklamada yapmıyorlar. Müvekkilim aynı cezaevinde uzun süredir hükümlü olarak kalmakta. Yakınları İstanbul'da oturmakta. İzmir'e gidip gelmeleri de sorun olacak. Talebim inşallah kabul olur. Şu an için sağlığı yerinde. Kalbinden rahatsız. Bu şekilde yüzlerce kilometre yol katledilip, karayoluyla getirildi. Bu şekilde getirmeleri pek sağlıklı değil' dedi. (dha)
-
Gizlilik Politikası | Ege'de Son Söz Gizlilik Sözleşmesi İletişim Topluluk Kuralları | Ege'de Son Söz Yayın İlkeleri | Ege'de Son Söz Dünyadan EgeTeknoloji Yerel Politika Yerel Yönetimler Aliağa Haberleri Balçova Haberleri Bayındır Haberleri Bayraklı HaberleriBergama Haberleri Beydağ Haberleri Bornova Haberleri Buca Haberleri Çeşme Haberleri Çiğli Haberleri Dikili HaberleriFoça Haberleri Gaziemir Haberleri Güzelbahçe Haberleri Karabağlar Haberleri Karaburun Haberleri Karşıyaka Haberleri Kemalpaşa Haberleri





