Üç farklı dönemde Sarı-lacivertlilerde görev yapan teknik direktör İsmail Kartal, Fenerbahçe hakkında kendisine yöneltilen soruyu yanıtladı.
Süper Lig'in 31. haftasında Fenerbahçe deplasmanda Galatasaray'a 3-0'lık skorla mağlup oldu.

Sarı-lacivertlilerde 3 farklı dönemde görev yapan teknik direktör İsmail Kartal, hem derbiyi değerlendirdi hem de Fenerbahçe'ye geri dönüş ihtimali hakkında da yorum yaptı.

TV100'e açıklamalarda bulunan İsmail Kartal, derbi yenilgisi hakkında, "Futbol böyle bir şey. Bunlar normal" yorumunu yaptı.

19 yaşındaki Mirra Andreeva tarih yazdı
19 yaşındaki Mirra Andreeva tarih yazdı
İçeriği Görüntüle

Kartal, "Peki teklif gelse Fenerbahçe’ye dönmeyi düşünür müsünüz?" sorusuna ise, "Elbette değerlendiririz" şeklinde yanıt verdi.

Kaynak: Haber Global