Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin, perşembe sabah saatlerinde gözaltına alınmıştı. Ağır kronik hastalıklarla mücadele eden ve haftada 24 saat diyalize bağlı yaşayan Yetişkin’in sağlık durumuna dikkat çeken Çağatay Güç, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı.
Çağatay Güç yaptığı paylaşımda şunları söyledi:
Seferihisar Belediye Başkanımız İsmail Yetişkin böbrek hastasıdır. 25 Haziran sabahı evinden gözaltına alınan Başkanımız İsmail Yetişkin’in sağlık durumu, bizleri, ailesini ve yakın çevresini endişelendirmektedir. Diyabet, kronik böbrek yetmezliği ve kalp rahatsızlığı bulunan Başkanımız, uzun yıllardır düzenli diyaliz tedavisi görmekte olup haftada üç gün, sekizer saat diyalize bağlı yaşamını sürdürmektedir. Hayati öneme sahip bu tedavi sürecinin aksaması, sağlık durumu açısından ciddi riskler taşımaktadır. Gözaltı süreçleri ve sorgulamalar hiçbir koşulda insanların sağlığını tehlikeye atacak boyutlara ulaşmamalıdır. Hukuk uygulanırken insan hayatı ve sağlık hakkı göz ardı edilmemelidir. Seferihisar Belediye Başkanımız İsmail Yetişkin’in gerekli tedavi süreçlerine kesintisiz erişiminin sağlanmasını, bir an önce hastaneye yatışının yapılarak düzenli tedavilerine devam etmesinin güvence altına alınmasını ve sağlık durumunun daha fazla risk altına sokulmamasını istiyoruz! Hiçbir siyasi süreç insan hayatından daha değerli değildir.





