Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu; Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti.
Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.





