Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu; Muharrem ayının bolluk, bereket, dostluk ve huzur getirmesini temenni etti.

Bornova’da Kuzey Yıldızı parladı
Bornova’da Kuzey Yıldızı parladı
İçeriği Görüntüle

Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını belirten vatandaşlar, bu güzel geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.