Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, orman yangınlarını önlemek amacıyla ateş yakma yasağına yönelik denetimlerini ormanlık alanlarda aralıksız olarak sürdürüyor. Piknik ateşi, temizlik ateşi ve yangına neden olabilecek her türlü ateşli faaliyeti mercek altına alan jandarma ekipleri, yasağa uymayanlar hakkında cezai işlem uyguluyor. Jandarma ekiplerinin, Valilik kararıyla alınan 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski bulunan bölgelerde ateş yakılması yasağına uymadığı tespit edilen 18 kişi hakkında idari işlem yaptığı bildirildi. (DHA)
-
Gizlilik Politikası | Ege'de Son Söz Gizlilik Sözleşmesi İletişim Topluluk Kuralları | Ege'de Son Söz Yayın İlkeleri | Ege'de Son Söz Dünyadan EgeTeknoloji Yerel Politika Yerel Yönetimler Aliağa Haberleri Balçova Haberleri Bayındır Haberleri Bayraklı HaberleriBergama Haberleri Beydağ Haberleri Bornova Haberleri Buca Haberleri Çeşme Haberleri Çiğli Haberleri Dikili HaberleriFoça Haberleri Gaziemir Haberleri Güzelbahçe Haberleri Karabağlar Haberleri Karaburun Haberleri Karşıyaka Haberleri Kemalpaşa Haberleri




