HABERLER>POLİTİKA
12 Mart 2017 Pazar - 21:10

Delican’la gündem: Ziyaret raporu, dönüşüm müjdesi, seçmene mesaj!

AK Parti İl Başkanı Delican, Başbakan Binali Yıldırım ve bakanların İzmir’e yaptığı ziyaretleri değerlendirdi. Kentsel dönüşüm projeleri ile ilgili müjde veren Delican, referandum süreci ile ilgili İzmirli seçmene de mesaj gönderdi.

EGEDESONSÖZ – AK Parti İl Başkanı Bülent Delican Ege TV yayına katılarak gündeme dair önemli açıklamalarda bulundu.

Başbakan Binali Yıldırım ve bakanların İzmir mesailerini değerlendiren Delican, kentsel dönüşümde müjde verirken, CHP İzmir Milletvekili Balbay’a ‘yeni bina’, MHP seçmenine de referandum mesajı gönderdi.

- DELİCAN: TEK SEÇENEK GÜÇLÜ TÜRKİYE'NİN İNŞASI...

İşte Delican’ın öne çıkan mesajları:

PROJELERİN GERÇEKLEŞMESİNE BÜYÜK KATKISI VAR
Yeni il binamızda bakan ziyaretlerimiz için bir hatıra defterimiz var. Çok hızlı dolmaya başladı. Yoğun bir programımız var. 5 günde 5 bakanımızı ağırladık. İzmir’de ciddi işler yapıyoruz ve bu işlerin takibi yapılmakta. İzmir, Başbakanımızın ili. Projelerin gerçekleşmesinde başbakanımızın çok büyük katkısı var. Her bakan İzmir’e müjdelerle geliyor. Bu daha da artacak.

EN HIZLI YÜKSELEN İL İZMİR OLACAK
Hızlı tren ile Ankara'ya 3 saatte varacağız. İstanbul’a 2,5 saatte varılacak. Örneğin ben şahsen yollar bittiğinde uçak kullanmayı düşünmüyorum. Çandarlı Limanı çok hızlı bitecek. Çandarlı bağlantı yolu için çalışmalarımız var. Ankara ve Antalya otobanları için çalışmalar var. İzmir, önümüzdeki dönemde en hızlı yükselen ve zenginleşen il olacak. İzmir, İstanbul’un ardından ikinci gelişkin kent olacak. Biz Türkiye’de birinciliğe layığız ama nüfus açısından İstanbul’dan küçüğüz. Bakanlarımız sık sık İzmir’e gelecek. Bu ziyaretler pek tabii sadece seçim için değil. Orman ve Şehircilik Bakanımız Veysel Eroğlu, yaklaşık 100 trilyon üzerinde haftasonları gidilecek bir rekreasyon alanı ortaya çıkardı. Torbalı Hastanesi için geri sayımdayız. Bayraklı Şehir Hastanesi için önemli yol kat ettik. Şehrimiz çok hızlı büyüyor. İzmir’e daha büyük yatırımlar gelecek ve ziyaretler daha da artacak. Benim de bu ziyaretler nedeniyle evimi havalimanında bir lojmana taşımam gerekebilir.

İzmir’in doğal güzellikleri yadsınamaz, kıymetini bilmeliyiz. İzmir her renkten insanın yaşadığı renkli bir şehir. Hoşgörü ve insan kalitesinin yüksek olduğu bir kent. Bu insanlara hizmet etmekten çok mutlu oluyoruz. Ankara’ya bazı görüşmeler için gittiğimde bir an önce İzmir’e dönme hayalleri kuruyorum. İzmir, insanı kendine bağlayan bir şehir.

AK Parti İzmir’i batıya açılan kapı olarak değerlendiriyor. Ege Bölgesi’nin lokomatifi ve tüm bağlantı yollarının mutlaka İzmir’e çıkması gerektiği inancındayız.. Akdeniz havzasına İzmir’in hâklim olması gerektiği kanaatindeyiz. İzmir’e sevdamız partiler üstü bir sevda. Vatanımızın en güzel yerlerinden olan İzmir’de harekete geçirilmesi gereken müthiş potanisyeller var.

KARABAĞLAR’A KENTSEL DÖNÜŞÜM MÜJDESİ
Başbakanımız 3 gün arayla İzmir’e geldi. 3 miting yaptık ve tüm mitinglerde büyük ilgi gördük. Mitinglerde yeni müjdelerle geldik. Başbakanımız kendisini İzmirli olarak tanımlar. Biz onu İzmirli olarak seviyoruz. İzmir, birçok kentten göçüp gelinen bir yer ve İzmir’de çok seslilik hakim... Bu kimlik insanı sarmalıyor. Diğer yandan yakında Karabağlar’da kentsel dönüşüm çalışmalara için başlanacak. İzmir’in en büyük kentsel dönüşümü Karabağlar’da yapılacak. Bu da İzmir’e müjde olsun.

BALBAY BUYURSUN GELSİN!
Daha önceki binamızda taşındıktan sonra binamız bizim için yeterli olmamaya başladı. Ulu önder Atatürk’ün dediği gibi, “Medeniyet için başarı yenilenmekten geçer”. Biz de daha iyi hizmet vermek için çağdaş modern bir yer aradık. 15 yıllık birikimimizle bir il binasının nasıl işlevsel olacağını biliyoruz. Bu süreçle bizzat kendim ilgilendim. CHP’li vekillerden biri yeni yerimizin kontratını istemiş, gelsin baksın. Mal sahibi İzmir’de tanınmış bir iş adamı… Sayın Balbay’ı il binamıza davet ediyorum.

KARA PROPAGANDAYA KANMAYIN
Binamız halkımızın başvurularının alındığı, kendisini evindeymiş gibi hissedeceği bir yer. Halkla ilişkiler ve çeşitli koordinasyon merkezlerimiz var. Teşkilat çalışmaları için 3 ayrı seminer salonumuz var. Bu salonlarda yeni anayasa değişikliklerini anlatıyoruz. Bunu özellikle partililerimize çok iyi anlatıyoruz. Yeni anayasa için insanlarımızı doğru bilgilendirmemiz lazım. Broşürler dağıtılıyor ve kara propaganda yöntemiyle halkımız kandırılmaya çalışılıyor. Buna engel olmak için ne gerekiyorsa yapmalıyız.

İzmirli hemşerilerimizi binamıza davet ediyoruz. İnteraktif yöntemlerin en iyi biçimde uygulandığı bir merkeze kavuştuk. Tüm Türkiye’ye örnek olacak bir model yarattık. Bu genel merkezimizde de konuşuluyor. Başbakanımız gelip binamızı bizzat açtı. Bu bizi onure ediyor.

MHP SEÇMENİNE MESAJ
İzmir’de saha çalışmamız için 2 bin 500 kişi belirledik. Kadın ve gençlik kollarımız sahada. Teşkilatlarımızı eğitiyoruz. İzmirlilerden şunu istiyorum. Ekranlarda, sağda solda konuşulan dedikodularla fikir sahibi olunmamalı. Halk oylamasına gidilirken net bilgi sahibi olunması lazım. Halkımız bu 18 maddeyi çok iyi okumalıdır. Halkımızdan ricam 18 maddeyi okusunlar. Sistem değişikliğe çok büyük kolaylıkları beraberinde getirecek. Devletin yaşadığı sorunlar, insanlarımızın yakasından bir an önce düşmeli. Bu referandumda işte bu oylanacak.

İzmir’deki MHP seçmenlerine mesajım kendi iç çatışmalarında taraf olmasınlar, 18 maddeyi okusunlar. İzmir’de referandum için bir yüzde veremem. Çünkü kimse üzerinde tahakküm kurmamam gerekir. Halk sandığa gider, kararını veriri ve biz de saygı duyarız.

Manisaspor, Adana Demir'i elinden kaçırdı: 1-1

Otomobili takla attı, burnu dahi kanamadı