YORUMLAR
Toplam 24 yorum var. Onay bekleyen 2 yorum var.
8 Temmuz 2016 Cuma 20:43

"Karşıyaka stada kavuşur çöplerden kurtulur :)" yıllar önce TFF Başkanı İzmirli İş adamı Mahmut Özgener iken Örnekköy'e 20 bin, Atatürk Stadı'na da 40 bin civarında bir stat için anlaşılmıştı ama hayata geçemedi. Acaba neden? Çöp sorunu da malum. İstemezükçü çok olunca bazı şeyler olmuyor.

Yorumu oyla      11      5  
8 Temmuz 2016 Cuma 20:42

İzmir eşittir megaköy bir sonraki seçimlere dikkatli oy kullanmalı İzmirliler

Yorumu oyla      11      5  
8 Temmuz 2016 Cuma 20:38

"Aziz bey genel başkanlıkta da eskisi gibi belediye başkanı adaylara müdahale edecekseniz " demişsin de bir şehrin büyükşehir belediye başkanı çalışacağı ilçe belediye başkanlarına müdahale etmeyecek de kim edecek?

Yorumu oyla      11      5  
8 Temmuz 2016 Cuma 20:36

Arkadaşlar doğru söylemiş. İzmir'de hizmet yok(!) İzmir Doğal Yaşam parkını, Bornova Aşık Veysel Rekreasyon Alanını, İnciraltı ve Sasalı Şehir Ormanlarını, çok sayıda arıtma tesisi ve çamur kurutma ve çürütme tesislerini, Türkiye'nin en büyük fuar alanını, Adnan Saygun Sanat Merkezini, İzban, metro, tramvay yatırımlarını, yeni ve yol köprülü kavşak projelerini de zaten uzaylılar yaptı :) Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşları da zaten laf olsun diye belediyenin kredi notunu AAA yaptı. Günümüzde bir çok belediye yüksek faizler ile borçlanırken İzmir'in uzun vadeli ve düşük faizli borç alabilecek konuma gelmesi kalıcı bir çözüm midir? Bizim millete üst yapı süslü proje yapacaksın. Kalıcı çözüm diye adam porsuk çayı demiş. İzmir'de kalıcı çözüm için proje yapılmadı demiş. Fuar İzmir fuarcılık için kalıcı bir eserdir. Raylı sistem yatırımları kalıcı bir çözümdür. Sanat merkezi yapmak sanat altyapısı için kalıcı bir çözümdür. Arıtma tesisleri yapıp, üstüne de Türkiye'nin en büyük çamur kurutma tesisini yapmak kalıcı bir çözümdür. Türkiye'nin en büyük sosyal yaşam kampüsünü yapmak proje değil midir? Üreticiden süt alıp, küçük çocukların kapısına kadar getirmek hizmet değil midir? Hayvancılık gelişsin diye üreticiye bedava hayvan dağıtmak hizmet değil midir? Gerçi ne gerek var. Yurt dışından ithal ederiz değil mi? Çiçek üreticisinden çiçek almak hizmet değil midir? Kırsal kesime önem vermek hizmet değil midir?

Yorumu oyla      11      5  
Adem BALCI 8 Temmuz 2016 Cuma 20:12

Evet Yorumcu arkadaşlar görüşlerinize saygı duyuyorum kiminiz gördüklerinizle kiminiz duyduklarınızla kiminiz birilerinin söylemleriyle yazmışsınız bir şeyler fakat bu partinin içinde bencil ve taraf düşünen o kadar partili varki sayın başkanım bunlara rağmen yine çok iyi bir düzeyde yönetiyor evet genel başkanlık yapabilirmi layıkiyla yapar fakat partide meshepçilik ayrımcılık adamcılık almış başını gidiyor biz demiyoruz bizler demiyoruz onun adamı şunun adamı o bizden bu bizden diyerek böyle bir oluşum varken Türkiye genelinde 81 ilde 14 ili zorla almışken.önce bu tür düşünçeleri geride bırakmamız gerekiyor sonra aziz başkanın genel başkanlığa gördüğüm ve bildiğim kadarıyla ihtiyacı yoktur partinin aziz başkan ve onun gibi yöneticilere ihtiyacı vardır partiye bakın ya deniz baykal ayrıldıktan sonra 8 9 seçime girdi %24 %27 arası kaldık 3 puanında partide kavgasını yapıyoruz sen aldın ben aldım doğuda birkaç partili il içemiz oluyordu oda yok oldu merhum kamer kenç büyümüz vardı aramızdan ebediyete ayrıldı mekenı cennet olsun. sözde şimdi doğu kökenli genel başkanımız varya hal ortada arkadaşlar saygılar sevgiler senin olması dileğiyle sağlıklı sihatli yıllar dilerim ONURLU VE DÜRÜST İNSAN Aziz KOCAOĞLU ..............

Yorumu oyla      11      5  
8 Temmuz 2016 Cuma 20:12

"BAKIN ESKISEHIRE BASKAN PORSUGA PLAJ DENIZ YAPTI VARMI IZMIRDE KALICI ETKILI HIZMET YOK " Kalıcı, etkili hizmet yok mu? Yapılan bunca projeyi görmezden gelmek neyin kafası? İzmir Doğal Yaşam Parkı, Fuar İzmir, Adnan Saygun Sanat Merkezi, arıtma tesisleri, raylı sistem sistemlerini Eskişehir önce bir yapsın da ... Otobüs ihtiyacını bile İzmir'in eski otobüslerden karşıladılar :) belediye bedava verdi. Ufak bir şehirde bir tane çayın etrafı süslendi diye proje yapıldığını zanneden insanlar var :) İzmir Belediyesi de metro yapmaz gider 1 milyarı Yeşildere'ye gömer, mükemmel bir rekreasyon alanı ortaya çıkar.

Yorumu oyla      11      5  
Adem BALCI 8 Temmuz 2016 Cuma 20:12

Evet Yorumcu arkadaşlar görüşlerinize saygı duyuyorum kiminiz gördüklerinizle kiminiz duyduklarınızla kiminiz birilerinin söylemleriyle yazmışsınız bir şeyler fakat bu partinin içinde bencil ve taraf düşünen o kadar partili varki sayın başkanım bunlara rağmen yine çok iyi bir düzeyde yönetiyor evet genel başkanlık yapabilirmi layıkiyla yapar fakat partide meshepçilik ayrımcılık adamcılık almış başını gidiyor biz demiyoruz bizler demiyoruz onun adamı şunun adamı o bizden bu bizden diyerek böyle bir oluşum varken Türkiye genelinde 81 ilde 14 ili zorla almışken.önce bu tür düşünçeleri geride bırakmamız gerekiyor sonra aziz başkanın genel başkanlığa gördüğüm ve bildiğim kadarıyla ihtiyacı yoktur partinin aziz başkan ve onun gibi yöneticilere ihtiyacı vardır partiye bakın ya deniz baykal ayrıldıktan sonra 8 9 seçime girdi %24 %27 arası kaldık 3 puanında partide kavgasını yapıyoruz sen aldın ben aldım doğuda birkaç partili il içemiz oluyordu oda yok oldu merhum kamer kenç büyümüz vardı aramızdan ebediyete ayrıldı mekenı cennet olsun. sözde şimdi doğu kökenli genel başkanımız varya hal ortada arkadaşlar saygılar sevgiler senin olması dileğiyle sağlıklı sihatli yıllar dilerim ONURLU VE DÜRÜST İNSAN Aziz KOCAOĞLU ..............

Yorumu oyla      11      5  
İzmirli 8 Temmuz 2016 Cuma 20:04

İZMİRDE farketmez yoldan geçen birisini veya çam ve yapraklarınıda

Yorumu oyla      11      5  
Karşıyakalı 8 Temmuz 2016 Cuma 19:29

Aziz bey genel başkanlıkta da eskisi gibi belediye başkanı adaylara müdahale edecekseniz bir farkı olmaz zaten. Ama yok işiniz başınızdan aşkın olacaksa izmir için hayırlı olur en azından. Karşıyaka stada kavuşur çöplerden kurtulur :)

Yorumu oyla      11      5  
Has İzmirli 8 Temmuz 2016 Cuma 18:56

Aziz Kocaoğlu genel başkanlığı layıkıyla yapar. 2)İzmir CHP oylarının 7-8 puan üstünde alan bir belediye başkanını beğenmeyenler kesinlikle şahsi işlerini yürütemedikleri için Başkan'ı istemiyorlar.3)İzmir tarihinde görmediği yatırımları Azi Başkan'la görmüştür.4)En güçlü devlet kurumu İzmir büyükşehir belediyesidir tarihe geçmiştir nokta.

Yorumu oyla      11      5  
Yorumcu 8 Temmuz 2016 Cuma 18:09

EVET BELEDIYE BASKANLIK SECIMINDE ADAYA OY VERMELI AMA MALESEF BU IZMIRDE 20 SENEDIR GECERLI DEGIL YANI IZMIRDE KIMI KOYSAN CHP DEN KAZANIR BUNDA HATA IKTIDAR PARTISI AKP NINDE KATKISI VAR GELELIM AZIZ BEY COK IYI INSAN AMA BELEDIYE BASKANLIK ZAYIF KALDI BAKIN ESKISEHIRE BASKAN PORSUGA PLAJ DENIZ YAPTI VARMI IZMIRDE KALICI ETKILI HIZMET YOK RUTIN ISLER BIR TEK HAYVANAT BAHCESI IZMIRE GERCEK HIZMET YAPACAK REFORM YAPACAK BASKAN LAZIM INSALLAH GORURUZ AMA BEN UMUTLU DEGILIM CUNKU IZMIR KEKLIK GARANTI GOZUKUYOR HIZMET ANLAYISI 2. PLAN ISTE BU ANLAYISTAN VAZGECILMELI O ZAMAN IZMIR KAZANIR...

Yorumu oyla      11      5  
8 Temmuz 2016 Cuma 15:15

Aslında Kocaoğlu çok doğru söylemiş Genel başkalık için hem yeterli değil ve yaşı uygun değil.

Yorumu oyla      11      5  
8 Temmuz 2016 Cuma 15:00

Bizim ülkede partiye oy verildiği gibi lidere-kişiye de oy verilir. Yüzde 56 oyu Aziz Kocaoğlu değil CHP aldı demek haksızlıktır. Aziz Kocaoğlu göreve geldiğinde bir çok proje hayata geçmişti ve 2009' da yüzde 56 oy almıştı ancak ikinci döneminde ne olmuştu ? Belediyeye operasyon yapıldı ve belediye iş yapamaz konuma getirildi. Bizim toplum balık hafızalı olduğu için bazı şeyleri unutuyor. Bir belediye 23 km tramvay , 20 km metro, içinde 2,5 tünel olan bulvar, 18 gemi , çok sayıda otobüs , dev fuar alanı yapacak gücü varsa o belediye başkanı başarılıdır. Bugün 20 km metro araçlarıyla beraber 1,5 milyardır. 22 km tramvay diğer işlerle beraber 500-550 milyondur. 18 gemi 500 milyon. Fuar alanı 400 milyon. Daha diğer yapılan arıtmaları vb. işleri saymıyorum bile. Bugün istanbul-izmir hariç yer altından metro yapacak güce sahip bir belediye yoktur. Zamanında 100 milyon bulunup izban Bayraklı'da yeraltından yapılamadı. Şimdi 500 milyona gemi alınıyor. 😄 aziz kocaoglu kentsel dönüşüm de çok başarılı olamadı ama son zamanlarda ilerleme var. İzmir zamanında plansızlık , oy hesabı ile çok katlı gecekondular ile dolduruldu. Bunları dönüştürmek kolay değil. Bakanlık Karabağlar' da 4 yıldır uğraşıyor ama tık yok.

Yorumu oyla      11      5  
Fatma 8 Temmuz 2016 Cuma 13:28

Yüzde 56 oyu Aziz Kocaoğlu değil. CHP aldı.Unutmayalım.Ama bir dahaki seçimde Kocaoğluyla iş çok zor olacak.CHP çok sağlam bir adayla seçime gitmeli.Seçime kadar da mevcut projeler bitirilmeli....

Yorumu oyla      11      5  
8 Temmuz 2016 Cuma 12:20

Ercüment , AKP' de 3 Dönem kuralı vardı. Ne oldu ? 😀😄😃 DAVA partisi oldu Tayyip partisi ( bekir Bozdağ diyor )

Yorumu oyla      11      5  
8 Temmuz 2016 Cuma 12:08

Yüzde 56 oy almış birisine tepeden gelip başkan oldun demek ! 😀😃😄

Yorumu oyla      11      5  
8 Temmuz 2016 Cuma 11:57

İzmir'in 2 semti büyüklüğünde bir yerin belediye başkanına İzmir büyük gelir. Küçük şehir yönetmek ile büyükşehir yönetmek aynı değildir. Aziz Kocaoğlu 2019' da aday olursa yüzde 45 ve üzeri oy alır ancak artık Tunç Soyer İzmir Belediye Başkanı olmalıdır. 15 yıl süre belediye başkanlığı için yeter de artar bile. Aziz Kocaoğlu olursa kötü mü olur, hayır. 2019'a kadar birçok önemli proje bitmiş olacak ve yenileri de devam edecek. Buca, Narlıdere Metrosu inşaatları devam edecek, tramvaylar bitecek, sosyal yaşam kampüsü yakın zamanda açılıyor, Buca Tüneli inşaatı belki bitecek, Alsancak Gar konu yeraltına alınacak, Üçkuyular Marine Kavşağı yeraltına alınacak, Mithatpaşa meydan ve altgeçit projesi bitecek, kırsal kalkınma projeleri devam edecek, yenileri gelecek , kentsel dönüşüm de Uzundere devam edecek, diğer yerler belki başlayacak ki zaten İzmir' in en büyük sorunu kentsel dönüşüm. Ne yaparsan yap kentsel dönüşüm olmadan bir şey yapmıyormuş havası var. Dünden beri AKP'li belediyelerin olduğu şehirler sular altında kalıyor ama nedense pek gündeme gelmiyor. Aynı sel olayı İzmir de olunca neler oluyor herkes biliyor. 😀

Yorumu oyla      11      5  
Selami 8 Temmuz 2016 Cuma 11:48

Ne Genel Başkanlığı Sn Kocaoğlu.Tepeden gelip İzmir bel.başkanı oldunuzda noldu.İzmiri ve CHP yi son yerel seçimlerde ısrar ettiğiniz adaylar yüzünden kaybettirdiniz.Bırakın artık.Bi daha aday olursanız.İzmirde gider...

Yorumu oyla      11      5  
koltuk sevdası 8 Temmuz 2016 Cuma 11:13

oy farkı kapanıyor. Binali yıldırımın izmir milletvekili olması da oy oranlarına yansıyacaktır. Gelecek secimde kocaoglunu chp aday yaparsa ya kılpayı kazanır secimi ya da kılpayı kaybeder. Aziz kocaoglunun yerini genclere devretmesi gerekiyor artık.

Yorumu oyla      11      5  
Kartal 8 Temmuz 2016 Cuma 11:07

Biz biktik artik aziz kocaoglunun bu siyasi tavrindan. Izmir kimsenin babasinin mali deyil. Artik birak. Biz biktik sen bikmadin. Gonlundeki başbakan binali yildirima sor belki tranfer olursun.

Yorumu oyla      11      5  
dogrucu davut 8 Temmuz 2016 Cuma 10:43

Valla aziz bey kusura bakmasın adaylığına 6 ay kala karar verecekmiş, bizde aziz beyin aday olmaması aday olamaması icin varimizi yogumuzu ortaya koyacagiz şayet yine de kilicdaroglu aziz beyi aday gosterirse vay izmirin haline. Bırakın buyuksehiri izmirde en az 15 ilçede kayıp olur

Yorumu oyla      11      5  
HASAN GÜRSEL ALTUĞ 8 Temmuz 2016 Cuma 09:52

Chp genel merkezinin gidip Eskişehir Büyük şehir Belediye Başkanını İzmir'den aday göstermesi gerekiyor.Kocaoğlunuda çok istiyorsa Eskişehirden aday yapsınlar memleketine daha yakın ne olsada.Diyeceğim Tayyip Erdoğan Binali beyi İzmir'den aday gösterebiliyorsa Kemal Kılıçdaroğlununda Büyükerşeni İzmir'e transfer etmesi gerekir. Olmayacak şey değil.Yoksa Aziz beyle İzmir bu sefer kaybedilebilir.!

Yorumu oyla      11      5  
Hüsran 8 Temmuz 2016 Cuma 09:17

İzmirde aday olmanız demek ne yazık ki izmirde kalenin yıkılması demek sayın başkan

Yorumu oyla      11      5  
ERCÜMENT 8 Temmuz 2016 Cuma 09:16

CHP DE KİMSE YERİNİ ÖLÜNCEYE KADAR BIRAKMAZ,BIRAKIRSADA OGLUNA BIRAKIR.BAYKAL,KİLİÇLAROGLU,AZİZ BAŞARISISLIK ONLAR İÇİN BAŞARIDIR.

Yorumu oyla      11      5