YORUMLAR
Toplam 17 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
muhalif 27 Ağustos 2017 Pazar 14:15

"isimleri bilmezsem ciddiye alamam ki" diyor yazar, ciddiye almamak başka, bu kişilere zerzavat demek başka birşey, biraz seviye lütfen....

Yorumu oyla      12      6  
Lombak 27 Ağustos 2017 Pazar 00:53

Ben de bu manav ve turşucu siyasetini ciddiye alamam. Aziz'e selamlar. Ben böyle iyiyim.

Yorumu oyla      12      5  
Müjde Tönbekici 26 Ağustos 2017 Cumartesi 20:35

Daha önce dillendirdiğimiz şu konu aklıma geldi sevgili Nedim. Avrupa kentlerinde seyahat eden Türkler eski şehirlerin daracık sokaklarında minik taş evlerin fotoğraflarını paylaşıp, ahhh biz kasaba ve şehirlerimizi neden koruyamadı diye hayıflanırlar. Oysa hangimiz atadan kalma 2-3 katlı evi korumaya çaba gösteriyor? Geniş dairelerde oturup, sitede yazlığa gitmeyi tercih ettik. Ben şahsen müsterihim 200yıllık harabeleri restore edip çocuklarımı gerçek mahallede sokakta büyüttüm. Asla da yazlığım olmadı. İzmir''de en mutlu olduğum AVM Kemeraltı''dır

Yorumu oyla      14      5  
Nedim Atilla 26 Ağustos 2017 Cumartesi 16:05

Mesela "salatalık" diye yazan kişinin dedikleri ciddiye alınıp tartışılabilecek fikirler. Keza Lombak'ın dedikleri de ama isimlerini bilemez isem ciddiye alamam ki...

Yorumu oyla      12      5  
Nedim Atilla 26 Ağustos 2017 Cumartesi 16:04

Kendi köşeme yorum yazmak zorunda kaldım. Emre Bey; Mavişehir yönetimi için haklısınız. Biz de onlarla yasal yollardan uğraşıyoruz. Bilumum zerzevata: Benim kişisel bir derdim yok. Yazılarım için burasının yanı sıra paylaştığım email veya whatsapp gruplarından aldığım destek yeter. Siz zerzevatlara korkmayın adınızı verin tartışalım diyorum. Size yüzde yüz katılmasam da dediklerinizi özgürce paylaşmanızı sonuna kadar desteklerim. Aziz Bey'in deyimi ile adınızı yazın ki hem adam kim şalgam anlayalım...

Yorumu oyla      12      6  
Lombak 26 Ağustos 2017 Cumartesi 16:01

Tirolista Barbarika Büyükşehir işbaşında...Ne diyim Atilla!

Yorumu oyla      12      5  
sinameki 26 Ağustos 2017 Cumartesi 15:06

lombak konuyu idrak edebilmen için önceki yazıyada bakman gerek, salatalık rumuzu boşuna değil, ve diğer zerzavat rumuzları, yazarı protesto etmek için,yorumcusuna nasıl yazması gerektiğini dikte eden bir yazar,

Yorumu oyla      12      7  
sezarın hakkı sezara 26 Ağustos 2017 Cumartesi 15:05

Salatalıgı Nedim atillanın yerine yazar almak lazımmış :)bir insan bukadar güzel anlatabilirdi salatalık isimli yorumcu anlatmış. Beni de Mehmet KARabel in yerine yazar alırsanız harika olur :D

Yorumu oyla      15      6  
enginar 26 Ağustos 2017 Cumartesi 14:56

lombak, ismini yazmadığın için sende salatalık(yani hıyar)oluyorsun, farkındamısın? insan velinimetine hakaret eder mi?

Yorumu oyla      12      7  
Lombak 26 Ağustos 2017 Cumartesi 14:35

Salatalık'a katılmamak mümkün değil. Ek olarak, %60'lık varoş kesimin artık sağlıklı konutlara kavuşturulması gerekli. Ada bazlı dönüşümler olmalı. Yerinde dönüşüm altyapıyı çözmüyor. Yeni yeşil ve rekreasyon alanları planlayamıyorsun. Şu çarpık yapılaşma-gecekondu retoriğini bırakalım artık. Bunlar var olan gerçekler. Biliyoruz. Buralar nasıl sağlıklı yerleşim yerlerine dönüşecek onu konuşalım. Burada yaşayan insanlar da İzmirli. Bu iş Kadifekale çevresinin yıkılıp, insanların taşınıp bölgenin ağaçlandırılmasına benzemiyor. O çok küçük bir pencere açtı. Tatmin edici değil. Daha gelişmiş diye tabir edilen yerler iç açıcı değil. Karşıyaka'nın kuş bakışı fotolarını gördünüz mi hiç? Bakın, betondan hapishaneye benziyor.

Yorumu oyla      14      6  
emre 26 Ağustos 2017 Cumartesi 14:05

oturdugunuz mavisehirdeki yonetimin sokakları kendi mali sanip kapatmasi ve ozel otopark haline getirme si konusunda ne düşünüyor sunuz merak ediyorum

Yorumu oyla      13      7  
domat 26 Ağustos 2017 Cumartesi 00:56

okuyucu ve yorumcularının ifade özgürlüğünü küçük gören yazar aslında kendi köşesine sıkıyor....yazarın uslubu karşısında bakın okuyucu hakaret duyacağına yorum yapmıyor..

Yorumu oyla      11      6  
patates 25 Ağustos 2017 Cuma 15:29

zerzevatın içine patates de girer mi diye merak ettim. ne kadar zarif izmirli bir üslup olmuş, sizi tebrik ederim.

Yorumu oyla      13      7  
maydanoz 25 Ağustos 2017 Cuma 14:35

salatalık(hıyar diyememişsiniz çok naziksiniz!) ve zerzavatla devam etmişsiniz, yani yazılarınızın içeriğinin değeri kalmamış....

Yorumu oyla      13      8  
biber 25 Ağustos 2017 Cuma 14:33

izmirin kimliğiyle bağdaşmayan slow food filan falan.....:))

Yorumu oyla      11      8  
Salatalık 25 Ağustos 2017 Cuma 12:43

Nedim Bey, EGE TV'de Ümit Yaldız ve Gönül Soyoğlu ile yaptığınız programda stat konusu gündeme geldiğinde "stadı Karşıyaka Yalı' da istiyorum." diyen siz değil miydiniz ? Gerekçeniz de "yürüyerek" gitmekti. Ümit Bey 15 bin'lik stat yeter mi gibilerinden ufak bir itirazda bulunmuş , siz ısrarla Yalı' da stat istiyorum demiştiniz. Arşiv unutmaz :) Stat tartışmasına girmişsiniz değil mi ? Şimdi konumuzla ne alakası diyenler olabilir. Sen kalkıp olur olmaz yere AVM dikersen, "mahalle arasına" koskoca kütleyi getirip stat yaparsan , olmayacak yere olmayacak proje yaparsan böyle böyle şehirler yaşanmaz hale gelir. Hem İstanbul gibi olmayalım denecek hem de bu tarz projelere destek verilecek. Mavişehir' de AVM varken yenisi yapıldı , şimdi bir tane daha geliyor. Stadyum da bittiği zaman trafik , yoğunluk ne olacak ? Nerede yeşil alan, meydan ? Bu nasıl şehircilik ? Efendim statlarda 15 günde bir maç olacak , o günde trafik oluversin canım diyenler var da sen şehrin 2 önemli kilit caddesini hangi hakla trafiğe bir günde olsa kapatabilme hakkını kendinde görüyorsun ? Yeşil alan olmayan yerlerde son kalmış arsalara park, meydan yapmak varken ne diye koskoca beton kütleyi getirip koyuyorsun ki! İstanbul' da deprem toplanma alanı kalmadı diye eleştiren siz Karşıyaka' da nerede toplamayı düşünüyorsunuz ? AVM 'lerde mi yoksa stadyumda mı ? Koskoca şehirde daha uygun alanlara daha büyük statlar yapmak varken bu şehre mahalle arasına statlar yapılacak , hem şehre hem kulüplere yazık olacak. Gidip statları Torbalı' ya , Menemen'e yapılsın demiyorum ancak uygun o kadar çok yer var ki ! Evimin çevresinde bakkal , kasap yok o yüzden AVM' ye gidiyorum da nasıl bir bahane ? Koskoca Karşıyaka' da mahalle kasabı yok mu ? :) Bu şehre inşaat yapmayın, yatırım amaçlı ev almayın demek ne demek ? İnşaata dayalı büyüme olmasın tamam da İzmir' in modern konutlara da ihtiyacı var. "Yeter ki planlı yapılsın." Ama size göre yeni inşaatlarla İzmir gelecekte yaşanmaz hale gelecek , o yüzden yapılmasın. Yapılmasın da Ege Mahallesi, Hilal , Gültepe , Kale, Yeşildere, Güzeltepe, Çay Mahallesi, Çamdibi, Toros, Yeşilova , Uzundere ... böyle mi kalsın ? Buralarda yaşam kalitesi çok mu güzel ? İnşaat yapılmasın ama ben Mavişehir' de oturayım. Ne güzel dünya ! Bu şehir zaten yoğun göç almış durumda. Eski İzmir yok. Demografik yapısı çoktan bozuldu. Şehircilik Türkiye' deki büyükşehirler içinde tartışmasız en kötüsü, üstelik nüfusu İstanbul'un yarısından bile azken. Tarihine sahip çıkmamış ( örneğin kordon ) , her tarafa gecekondu dolmasına göz yumulmuş, plansız büyümüş bir şehir. Yıllarca körfez lağım olarak kullanılmış. İstanbul gibi olacağız endişeniz için biraz geç kalmadınız mı ? Merkezi 3 milyon bile olmayan İzmir İstanbul'dan bile şehircilik olarak kötü ise şapkamızı önümüze koymamız gerekmiyor mu ? 6,3'lük deprem iç körfezde olsa ne olurdu ? Efendim mimar arkadaşlara sordum da falan filan ... Mimarlar Odası önce kendi binasını doğru düzgün restore etmeyi öğrensin. ( eski tekel binası ) Binanın dışındaki su boruları ne öyle ? :)

Yorumu oyla      16      9  
muhalif 25 Ağustos 2017 Cuma 12:28

sn.cemal tükelin yorumuna "aynen katılıyorum" diyorsunuz ama sn.tükel İstanbullular gelmesin demiyorki.bence çelişiyorsunuz. "zerzavat ailesi" nden biri olarak bunu belirtmek istedim...

Yorumu oyla      14      6