Spor

Süper Lig'de gelecek sezonun harcama limitleri belli oldu!

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Trendyol Süper Lig'de 2026/27 sezonunun harcama limitlerini duyurdu.

Abone Ol

TFF'nin internet sitesinden yapılan açıklamada, "Kulüpler için belirlenen takım harcama limitleri belirtilen gerekçeler ve usullerle, 15 Aralık tarihine kadar yapılacak başvurular ve her iki transfer ve tescil döneminin son günü en geç saat 18.00'e kadar yapılacak başvurular üzerine Kulüp Lisans Kurulu tarafından artırılabilir" ifadeleri kullanıldı.

Listede, 9 milyar 6 milyon 596 bin lirayla ilk sırada yer alan Galatasaray'ı sırasıyla Fenerbahçe, Trabzonspor, Beşiktaş, Başakşehir, Göztepe, Samsunspor, Çaykur Rizespor, Konyaspor, Kocaelispor, Alanyaspor, Gaziantep FK, Kasımpaşa, Gençlerbirliği, Eyüpspor, Erzurumspor, Amedspor ve Çorum FK takip etti.

30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı'nın 121. maddesi kapsamında, Ek XIII'de yer alan usullerle belirlenen Harcama Limitleri şöyle: