HABERLER>YEREL YÖNETİMLER
8 Şubat 2023 Çarşamba - 22:40

Kiraz'dan başlatılan seferberlik sürüyor!

Kiraz Kaymakamlığı ve Kiraz Belediyesi’nin ortaklaşa başlattığı ve Kiraz’daki Sivil Toplum Kuruluşlarının da destek verdiği yardım kampanyasında ilçe halkı seferber oldu.

Kiraz dan başlatılan seferberlik sürüyor!

Kiraz merkez ve mahallelerinden yardım kolileri, erzaklar, temel ihtiyaç malzemeleri Kiraz Belediye Düğün Salonunda toplandı. Burada paketlenen erzaklar tırlara yüklenerek depremzedelere ulaştırmak için yola çıktı. Yardım Kampanyası başladığı günden itibaren 6 tır depremzedelere ulaştırıldı.

OTELİMİZİN KAPILARI SONUNA KADAR AÇIK
Kampanya ile ilgili Yerelgüç muhabirine açıklamalar yapan Kiraz Belediye Başkanı Saliha Özçınar Kutlu şunları belirtti, “Böyle günlerde ülkece birlik beraberlik içeresinde nasıl çalışacağımızı en güzel örneğini gösteren Kiraz Halkına teşekkür ederim. Bugüne kadar öyle güzel iş başardık ki 3 günde oradaki vatandaşlarımız kardeşlerimiz için can siper hane çalışmaya devam ediyoruz.

Muhtarlarımızla koordineli bir şekilde köylerden gelen yardımları alıyoruz, kaymakamlığımız, oda başkanlıklarımız, her konuda bize destek olan Kirazlı hemşerilerimize ayrıca teşekkür ediyorum. Bugüne kadar 6 Tır çıkardık. Bugün de 2 tır şeklinde devam ettiriyoruz. Ben şunu belirtmek istiyorum birlik bütünlük varsa bu işin üstesinden gelebiliyorsunuz. Koordineli bir şekilde toplanan yardımlarımızı istediğimiz yere hemen ulaştırabiliyoruz. Ben buradan bir çağrı da yapmak istiyorum depremzede olup oradan ayrılmak isteyen kimler varsa 10 odalı bir otelimiz var biz burada ağırlamaya hazırız.

Otelimizin kapıları sonuna kadar açıktır. Bu dönemde siyaset yapılmasını doğru bulmuyorum, biz vatandaşlarımız ve kardeşlerimizin yanında olmayı doğru buluyoruz. Burada gecesine gündüzüne katıp emek veren bütün herkese teşekkür ederim“ dedi.

DUYGULANMAMAK ELDE DEĞİL
Kiraz Esnaf Sanatkârlar Odası Başkanı Halit Özmen ise şöyle konuştu, “Allah bize bir daha böyle acılar yaşatmasın. Yaralarımızı sarmaya çalışıyoruz Kaymakamımızın önderliğinde bütün ihtiyaç malzemelerini toparlayıp AFAD’a yolluyoruz, oradan da ihtiyaç sahiplerine ulaştırıyoruz. Seferberliği görüyorsunuz duygulanmamak elde değil. Herkes katkı sağlayalım diye koşturuyor. Biz bu yaralarımızı en kısa zamanda saracağız. Bütün ülkemize geçmiş olsun” dedi.

Polat’tan Dağ’a ‘VPN’li yanıt: Senin tuzun kuru, nerede bu devlet Hamza!

İzmir'den ön cepheye 602 sağlık personeli!