EGEDESONSÖZ- İzmir'in Güzelbahçe Belediyesine yönelik “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve örgüte üye olma”, “rüşvet”, “görevi kötüye kullanma” ve “imar kirliliğine neden olma” suçlamalarıyla yürütülen soruşturma kapsamında tutuklanan ve görevinden uzaklaştırılan Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, cezaevinden mesaj yayınladı.

Günay, şu ifadeleri kullandı:
2 yıl önce sizlerle çıktığım bu kutsal yolda hiçbir zaman yanlış bir şey yapmadım. Benim günahım; çok çalışmak ve sizleri çok sevmek oldu.

Şantiyedeki yangında cesedi bulunmuştu: 12 yıl sonra öldürüldüğü ortaya çıktı
Şantiyedeki yangında cesedi bulunmuştu: 12 yıl sonra öldürüldüğü ortaya çıktı
İçeriği Görüntüle

Benim bıraktığım bu bayrağı, benim yerime gelecek dava arkadaşlarım devam ettirecektir.

Sizleri çok seviyorum.