YORUMLAR
Toplam 59 yorum var. Onay bekleyen 1 yorum var.
Güzelyalı semt sakini 6 Şubat 2014 Perşembe 23:06

Güzelyalı sahil şeridinde oturan bir vatandaş olarak ben de bu projenin sahil güzegahını onaylamıyorum. Yıllardır tek bir yeni proje bile yapılmayan izmirde en azından doğal güzelliklerin bozulmamasından yanayım.iinsanları günün her saati rahatlıkla dolaşabildiği,denize ulaşabildiği,sporunu yapabildiği vb. Faliyetlerde bulunabildiği bir bölgeyi nasıl olurda bozmayı hedeflerler, bu böldügede oturan bizler anlayamıyoruz. Belediyemizden artık istediğimiz yeni projeler değil en azından olan doğal güzelliklerimizi bozmamaları ve insanları yeşilden ve denizden uzaklaştırmamaları,bu bölgeyi beton direkler ve demir yığınlarıyla berbat etmemeleri. Bu bölge halkı ile bir toplantı yapamaya bile cesaret edmediler, umarım bu yorumları dikkate alırlar.

Yorumu oyla      11      5  
vatandaş 16 Ocak 2014 Perşembe 00:05

madem böyle bir proje vardı 10 yıldır neden beklediniz bize trafik çilesi çektirmek hoşunuzamı gidiyor,üzgünüm leyla diyorum size artık,projeyi çizmek değil hayata geçirmek lazımmm

Yorumu oyla      11      6  
levent 9 Ocak 2014 Perşembe 12:28

abi cim deniz e nazır yalıda oturanlar bunu engellerler çak denize direkleri koy üstüne tram ı ecnebilerdeki gibi kaldır hatay ve sahil yolu otobüslerini bak traffik nası rahatlıyo

Yorumu oyla      12      5  
faruk aydogdu 8 Ocak 2014 Çarşamba 12:23

Uckuyular urla arasida 2014 te baslayacakti daha ucyol uckuyular bitmedi siz insanlarla dalgami geciyorsunuz Aziz beye metro ne zaman biter diye soruldugunda bir sabah kalktiginizda bir bakmissinizki bitmis demisti bu kadar vizyonsuz ne yaptigini bilmeyen milletle kafa yapan bir anlayis tramvayi nasil bitirir.bunlar hizmete alsa alsa yaya tramvayini alirlar.Yani izmirlinin hayatımda değişen bir şey olmaz zaten 10 senedir yürüyoruz biz.

Yorumu oyla      13      6  
secret 8 Ocak 2014 Çarşamba 11:47

tramvayın şair eşref bulvarından yani hocazade caminin oluğu caddeden geçmesindense bir üst caddeden yani ziya gökalp bulvarından geçmesinin trafiği daha fazla rahatlatacağı düşüncesindeyim. özellikle iş çıkış saatlerinde.

Yorumu oyla      11      5  
yiğit 7 Ocak 2014 Salı 19:39

İstanbul belediyesi 4 yılda yeraltından 300 km hedeflerken 13 kilometrelik yerüstü düz tramvaya 4 sene istemek ayıptır. Alın biz saflara seçim kampanyası... Ayrıca göztepede otopark alanından tramvay geçerse trafik daha felç olur.

Yorumu oyla      14      8  
okan 7 Ocak 2014 Salı 16:24

"isimsiz:" demek bu proje de yıllardır onay bekliyor. peki neden kimsenin haberi yok? 2009'da yapacağız demiş, 2010-2011-2012 ve 2013'te çeşitli açıklamalar var yapacağız diye. (belediye web sayfasından sorgulayın, çıkıyor) hiç şu kurum oyalıyor diye halka şikayet edilmemiş. madem ki ismini bilmediğimiz bir kurum 5 yıldır izmir'i oyalıyor, neden aziz başkan bir açıklama gereği duymuyor? onay bekliyor açıklamanıza inanacak insan çok ama bana samimi gelmedi, kusura bakmayın.

Yorumu oyla      14      6  
bülent ışık 7 Ocak 2014 Salı 10:25

Helyum aynaya bak ikinci cümleni görürsün.

Yorumu oyla      12      8  
aziz tekin 7 Ocak 2014 Salı 10:24

artık torunlarımızın torunları görür Hayırlı Olsun

Yorumu oyla      15      7  
megaköylü 7 Ocak 2014 Salı 10:02

35 sene sonra biter.sonrada üçkular metrosuyla beraber açarlar.))

Yorumu oyla      17      10  
Helyum 7 Ocak 2014 Salı 09:52

Siz önce metroyu bir bitirin ispat edin kendinizi inanalım. Reziller.Önce ikiçeşmeliğin sefil haline çare bulun siz heryer pazaryeri gibi..Rezillik diz boyu. Sizde kapasite yok

Yorumu oyla      16      7  
xyz 7 Ocak 2014 Salı 00:48

yazın bir kenara yıl 2014 proje açıklandı,es kaza chp izmiri alırsa ki sanmıyorum artık,açılışını 2023 te yaparlar

Yorumu oyla      16      11  
ziyaretçi 6 Ocak 2014 Pazartesi 22:13

seçim yatırımı bunlar.on yıldır neredeydiniz.bırakın artık yeni gelecek başkan yapsın bunları.

Yorumu oyla      16      9  
metin biniş 6 Ocak 2014 Pazartesi 20:54

önce şu metro bitseydi...

Yorumu oyla      25      22  
BUYURAN 6 Ocak 2014 Pazartesi 20:25

izmir ve ilçelerinde 4 şeritli yol var da 1 şeridini tramvaya ayırın bu kafayla bu şehir bir yre varmaz

Yorumu oyla      25      24  
Zafer 6 Ocak 2014 Pazartesi 19:12

Sayın GUEST, tramvay bu haliyle İzmir'i sıkışıklıkta içinden çıkılamaz hale kendisi sokacak zaten. Sahil Yolu'nda caddeye giriş-çıkışlar, kaldırılacak otoparklar, meydan kesilmeleri, yer yer caddeleri tek şeride indirmesi vs, nereye elimizi atsak elimizde kalıyor. O sebeple ya parayı basıp havadan geçirmeliler ya da bu hattı hiç yapmamalılar. Havadan geçtiği zaman başlangıç maliyeti evet fazla, ama sıkışıklığı azalttığı çin oluşacak yakıt tasarrufu ve gerçek raylı sistem mantığı ile hiç engele takılmadan ilerleyeceği için o hattın toplu taşıma işini tek başına belki de 100 sene sorunsuz halledecek. Şu an yapılmak istenen şey çözüm yerine yeni sıkıntılar getiriyor.

Yorumu oyla      22      20  
buca 6 Ocak 2014 Pazartesi 18:30

baskanım güzel oh inş. en kısa sürede tamamlarsınız ama izmirde en cok trafik sorunu yaşanan tek yer var orasıda buca lütfen metromu yapıosunuz tranvaymı yapıosunuz birsey yapın vee otobus seferlerını azaltın sırf otobus ve dolmuscular yuzunden yollarda eziyet cekıyoruz bırazda bucayala ilgilenin kenar mahalle gibi görmeyin buca belediyesinin park yapmaktan başka kapalı pazar yapmaktan başka bir calısması olmadı o yüzden siz yapın ulaşıma çözüm bulun ve uygulayın.

Yorumu oyla      32      6  
6 Ocak 2014 Pazartesi 18:07

"okan" proje yeni değil zaten yıllardır onay bekliyor.

Yorumu oyla      29      9  
6 Ocak 2014 Pazartesi 16:54

"orhan şahin" otogar-halkapınar metro hattı 2014-2018 arası bakanlık tarafından yapılacak.

Yorumu oyla      18      6  
okan 6 Ocak 2014 Pazartesi 16:54

yeni değil, 2009 yılında da yapılacaktı. 2018 yılı seçimleri öncesi tekrar sunmazlar umarım. http://www.izmir.bel.tr/Details.asp?textID=6068

Yorumu oyla      17      22  
bir hatırlatmada bulunabilir miyim? 6 Ocak 2014 Pazartesi 16:45

üçkuyular konak arasında mithatpaşa caddesiyle sahil bulvarını bağlayan ondan fazla yol var..burada tramvay havadan mı geçecek..yoksa caddeyle bulvar bağlantısı mı kesilecek..

Yorumu oyla      20      13  
SADECE VATANDAŞ 6 Ocak 2014 Pazartesi 16:44

İzmirlinin bu yanını çok seviyorum. Herkes gördüğü doğru ve yanlışları ele almış. Harikasınız.Benim saptadığım kadarı ile bitmeyen metro kısmı, üç kuyular ve öncesindeki bir kaç durak idi. O da neredeyse "YAPILMASI İMKANSIZ" denilen bir bölgeden güvenlikli tünel yapmanın zorluklarından oldu. Tramvay, toplu ulaşımı artırması açısından ve çevre kirliliği açısından çok iyi bir proje. Sahil bantı İzmirlinin nefes aldığı yer, burada olmasnı istemem ben. Bisiklet, balık tutmak, gezmek daha uygun.Mithatpaşa ve çevresi çok yoğun ve park sorunu yüksek, bunu nasıl aşarlar bilemiyorum. Ancak otogara da ulaşma konusundaki görüşe kesinlikle katılıyorum.

Yorumu oyla      26      12  
ilahi bülent 6 Ocak 2014 Pazartesi 16:26

toplu ulaşım bitirememek sosyal demokratların en büyük meziyetidir demen gerekirdi..

Yorumu oyla      19      32  
hakan 6 Ocak 2014 Pazartesi 16:13

üçkuyular metrosu 10 yılda bitmedi bu 50 sene de bitmez.

Yorumu oyla      14      27  
orhan şahin 6 Ocak 2014 Pazartesi 16:06

proje güzelde benim anlayamadığım bir durum var neden ne metro nede tranvay otogara gitmiyor. Şu bilinmeliki orta gelirli fakir fukara otogarda otobüslerle memleketlerine gidip geliyorlar bence öncelik olmalıydı diye düşünüyorum

Yorumu oyla      18      5  
GUEST 6 Ocak 2014 Pazartesi 15:20

Rüzgarlı günlerde su tarafında ulaşım sıkıntıya girerdi, mevcutta rüzgarlı günlerde su bırakın yürüyüş yolunu taşıt yolunun sağ şeridine kadar gelmekte, bu şerit araçlar tarafından bile kullanılmamakta. Tramvayın kara tarafından gitmesi en isabetli karar. Hem daha ulaşılabilir olmakta, sonuçta iniş ve binişler yerleşim tarafı ile ilişkili olacak. Raylı sistemin tepeden gitmesine dair örnekler Avrupa ve Asya'daki mega kentlerde, sıkışıklıktan dolayı artık başka bir çözüm yolu olmadığından uygulanmıştır. Normal koşullardaki projeler dahilinde tercih edilecek çözümler değildir. Proje yatırım maliyetini kat ve kat artırmaktadır.

Yorumu oyla      19      5  
ERTAN PARLAR 6 Ocak 2014 Pazartesi 15:19

TRAMVAY ÇAGDAŞ ULAŞIM ARACI DENİZ TARAFINDAN GEÇSE SAHİL KENARINDAKİ OTOPARKLAR VE ZEMİN KATLAR MAĞDUR EDİLMEZDİ. AYRICA BÜYÜK KANAL BORULARININ ÜZERİNDEN GEÇECEK, MİTHATPAŞA CADDESİ İLE SAHİL BULVARI GİRİŞ ÇIKIŞLARI İYİCENE TIKANACAK.ÜÇKUYULAR METRO İSTASYONU YOLCULAR İÇİN DAHA CAZİP OLACAK.YOLCU ÇOGUNLUKLA BALÇOVA VE NARLIDERE YOLCUSU.OTOPARK İHTİYACI ZATEN DOLU OLAN MİTHATPAŞA CADDESİ TIKANACAK.

Yorumu oyla      14      13  
ibrahim 6 Ocak 2014 Pazartesi 15:11

koskoca izmir f.altay-üçyol-konak-çankaya-basmane-alsancak arasında sıkıştı kaldı.çarpık yapılaşma ve düzensiz şehirleşme bitirilmeden yapılacak işler hep geçici çözümler olarak kalacaktır.

Yorumu oyla      19      8  
6 Ocak 2014 Pazartesi 14:59

projede sıkıntı var.meydan geçişleri yer altına alınmalı.konak pierden sonra o tramvay o trafiğin içinde yoluna düz bir şekilde nasıl devam edecek?

Yorumu oyla      15      11  
bülent ışık 6 Ocak 2014 Pazartesi 14:51

Burada yorum yapan AKP'liler zehirlediler diye sahip çıktığınız lider ve onun belediye başkanları zamanında(1984-1989)niçin metro konusunda hiç bir çaba gösterilmedi? Toplu ulaşım sosyal demokratların işidir.

Yorumu oyla      20      8  
coskun 6 Ocak 2014 Pazartesi 14:39

Arkadaslar hicmi bizim sucumuz yokmu toplu ulasimda sorarim size Mithatpaşa daki arkadaşım bir evde 4 adet arac olursa binalarimizin otopark olan katlari yasadan yararlanarak kiraya vermek icin ugrasmiyorlarmi ondansonra kafamiza vuruyoruz türkiyede borcu olmayan ve sadece bizim vergilerimizle sallamadan savurmadan yatirim yapan tek belediye devlete vergisini veripte yatrim payi alamayan tek belediye bunlari bilerek konusalim biz izmirliler cahil insanlar degiliz hepinize teşekkür ederim

Yorumu oyla      17      5  
Taner 6 Ocak 2014 Pazartesi 14:14

Sayın Yetkililere Soruyorum Bu Hat İçin Çok Düşündünüzmü Anlamadığım Sahil Bandında Bulunan Otoparklardaki Araçlar Nereye Park Edecek, Zaten Sokak Aralarında Yer Yok Mithatpaşa Caddesi Bazı Noktalarda 2 Sıra Bile Park Ederken Hangi Akla Hizmet Böyle Birşey Yapılıyor. Güzelyalı Parkı Yapılırken Altına Otopark Yapılabilirdi Bunun Gibi Mahalle Kapsamında Otoparklarla Mevcut Durum Çözülürdü Ama Şuan Onca Araçta Eklenecek Bakalım Neler Olacak Yeni Yapılan Binalarda Bile Halen Otopark Zorunluluğu Yok Yada Yapılmıyor Biz Ortak Yaşamı Bilmiyoruz Ama Belediyecilerde Kent ve Şehircilik Zihniyetinden Yoksunlar Ne Yazıkki

Yorumu oyla      16      7  
ahmet k 6 Ocak 2014 Pazartesi 13:50

karabağlarda daha geçen hafta 50 milyonluk yol açıldı yahu el insaf

Yorumu oyla      16      6  
Zafer 6 Ocak 2014 Pazartesi 13:25

Ne otoparkı yok etmeye gerek vardı, ne de bu tramvayı caddelerin 1 şeridini işgal ettirmeye. Tramvay yeni fuar alanına yapacakları gibi havadan gidecekti (dünyada örnekleri var). Güzergahı Sahil Yolu'nda yolun deniz kenarından olacaktı, taa Cumhuriyet Meydanı'na kadar kıyıdan gidebilirdi, oradan yine havadan gitmek kaydıyla Hilton'a doğru döner ve hiçbir yerde de caddelerin 1 şeridini kapatmaz, kırmızı ışıkta falan durmasına gerek olmazdı. Havadan geçer gider, normal trafiğe bulaşmazdı ama vizyon bu kadar işte.

Yorumu oyla      19      16  
Skara 6 Ocak 2014 Pazartesi 13:05

Proje çok güzelde,birazda Karabağlara bişeyler yapılsa... Hep konak,alsancak,karşıyaka arası.Ulaşım olarak o bölgelere bi tek uçak seferleri yapılmadığı kaldı.

Yorumu oyla      22      10  
osman şahın 6 Ocak 2014 Pazartesi 12:33

ihale niçin 28 şubat... hemen yapın halkın bekleme sabrı kalmadı kaplumbağa hızı ile yapılmasın şimdi akp nin kazanamayacağını bilsek çoğu İzmirli Aziz beye oy vermeyecek ...

Yorumu oyla      18      13  
Esen Yurt 6 Ocak 2014 Pazartesi 12:26

Ulaşımı çok rahatlatacak bir proje. Kutlarım. Keşke Narlıdere'ye kadar uzatılsa. İnciraltı-Bahçelerarası-sahilevleri güzerhahı da projede yer alırsa dolmuşlar devre dışı kalacağından bu bölgedeki trafik oldukça rahatlar. Çok vatandaş sahip olduğu araçlarını satarlar. Bu çözüm düşünülmelidir.

Yorumu oyla      25      6  
büyükbaşkan 6 Ocak 2014 Pazartesi 12:19

basmane çukuru 15 senedir bekliyor balçova teleferik yıllardır bekliyor, metro inşaatı bekliyor...

Yorumu oyla      24      15  
GUEST 6 Ocak 2014 Pazartesi 12:04

Bir sıra otoparkın feda edilmesi orada yaşayan ve araç sahibi olanlarla ilgilidir (elbette çözüm yolları da düşünülmelidir) ama tramvay bütün kentin yararına bir yatırımdır. Dünyanın her yerinde tramvay gerektiğinde araç yolunda gider. Yolun 1 şerit azalması karşısında raylı sistemin getireceği avantajlar sayısızdır, bu konuda karşılaştırma bile yapılamaz. Şehri asıl yok eden şey bütün şehri, merkezi otomobillere feda etmektir. Eskişehir'de tramvay döşenirken benzer feryatlar olmuştu, sonrasında insanlar alışınca, yararlarını görünce iyiki yapılmış dediler. Şimdi hiçkimse caddelerinde arka arkaya otobüslerin yığıldığı bir kent istemez. Bilip bilmeden yorum yapmak cahillerin işidir,önce araştıralım, öğrenelim. Bunlar teknik düzeyde, şehir planlaması ile ilgili meselelerdir. Tamam bu ülkede herkes gerektiğinde teknik direktör herkes politikacı ama bari bu işleri ucuzlatmayalım. Siyaseten bakmadan toplu taşımaya yatırımı kim yaparsa yapsın eli öpülmelidir.

Yorumu oyla      29      5  
naz 6 Ocak 2014 Pazartesi 12:04

afferin göztepe sahilde de yürüyecek yer kalmasın, valla bıravo.

Yorumu oyla      21      24  
barış akyelli 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:45

mithatpaşa caddesini açık otoparka çeviren ilk belediye başkanı.

Yorumu oyla      20      23  
Nur Hanım 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:36

Haberi okuma, resimlere bakma sırf alternatif olmak için karalamak için gel yorum yaz! Akp zihniyeti...

Yorumu oyla      36      11  
çaka bey 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:35

herkez çevre mühendisi oldu yine

Yorumu oyla      28      9  
çaka bey 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:33

ışık hanım tabi ki haklısınız ama sizce bukadar alt yapı problemi varken halı saha yapmak tepki çekmez mi ki zaten deniz kenarı olduğu için İBB bostanlıda yapabiliyor sizin bölgenizde ilçe belediyenizin yapması gerekir

Yorumu oyla      19      6  
VUSLAT 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:26

Komedi tam bir komedi, araç trafiğini azaltmak için Mustafa Kemal Sahil Bulvarındaki otopark alanı işgal ediliyor. Dünyayı Kurtaran Adam filmi bile bu kadar saçma değildi....

Yorumu oyla      18      18  
SENAN 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:22

HAYAL BUNLAR HAYAL.CHP NE YAPMIŞ BU ÜLKEYE BİR ÇAKILI TAŞLARI YOK.HERHALDE AKP İZMİRİ Mİ KAZANDI YATIRIMLAR GELİYOR.

Yorumu oyla      17      23  
Ayhan Kocaman 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:19

Otoparklar ne olacak diyenlere. Gidin özellikle cumartesi veya pazar günü Alsancak katlı otoparklara veya fuar yeraltı otoparkına bakın kaç tane araç var. İnsanlar araçlarını otopark yerine kaldırımlara veya kordonda yollara parkediyor. Halkımızda otopark kültürü yok. Fuar yeraltı otoparkının çeyreği bile dolu değil. Bu tramvay projesi şart ve yapılmalıdır. Sahilyolunun altına otopark yapılacak zaten proje de bu var.

Yorumu oyla      27      6  
İZMİRİ SEVİYORUM 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:17

Kordon düzenlemesi, Sahil düzenlemesi gibi fuzuli bir iş olmayacağı çok açıktır. Kordon ve sahil düzenlemesini takip ediyorum, önceki yapılana on çeker. Bu sadece iş olsun diye yapılıyor. Tranvay ihtyaçtır fakat bunlarla olmaz, doğru yolu, güzergahı bile seçemezler. Tranvay eski bir proje olduğunu da belirteyim...

Yorumu oyla      13      15  
erdal 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:16

Güzelim denizin önünden yol geçtiği gibi bir de tramvay mı geçecek? Biz mevcut Şair Esref Bulvarından Alsancak Garına akşamüstü bir saattte çıkamıyoruz..bir de o yol mu daralacak. Yazıklar olsun.. İzmir bitiyor parti bitiyor yazık gerçekten kahroluyorum...

Yorumu oyla      15      14  
beko 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:11

murat bey sahil yolu 3 şeride devam edecek sanırım yanlış gördünüz,şu an alsancakta otobüsler çok fazla oluyor otobüslerin yolu değişecekse mantıklı fakat otobüslerle birlikte 2 şeritli yola tramvayda girerse olacakları düşünemiyorum

Yorumu oyla      14      6  
İZMİRİN ÖNCELİKLİ KONUSU... 6 Ocak 2014 Pazartesi 11:05

4 MİLYON İZMİRLİNİN DEPREMDE CAN GÜVENLİGİ Senin Tramvayların GÜZARGAHININ ALT YAPI SORUNU ÇÖZÜLMEDEN Böyle bir MAKYAJ BELEDİYE CİLİGİ ANCAK GÜNÜ KURTARIR...İZMİRİ DİGİL.

Yorumu oyla      15      14  
Murat 6 Ocak 2014 Pazartesi 10:38

sahil yolunu da 2 şeride indiriyorlar helal olsun trafiği arttırmak için yapılmış bukadar mantıksız bir hareket olamaz...

Yorumu oyla      15      17  
hayal kurmayin 6 Ocak 2014 Pazartesi 10:35

Hayal kurmayalım hiç, atmayalım da, bu proje nin trafiği azaltmaya katkısı yok azalan otopark ile zararı oldugnu göreceksiniz zamanla, şehirlerde.tramvay kültürdür lâkin tek degil birbiriyle bağlantılı yapılır ortada tek başına tramvay hiç bir ise yaramaz ama bu da bir şey tabi, çalışmayan ibb için buda bir.sey

Yorumu oyla      16      16  
Lombak 6 Ocak 2014 Pazartesi 10:30

Bu projeler araç trafiğini azaltmaz, trafiğe destek olur. Hala araç trafiğinin yerini alacak alternatif yok. İşin ilginci o çözüm bin âlimde de yok.

Yorumu oyla      17      11  
Erdi 6 Ocak 2014 Pazartesi 10:25

Şu metroyu hallet önce günde 8 cm ile mi bitireceksin tramvayı

Yorumu oyla      15      15  
GUEST 6 Ocak 2014 Pazartesi 10:16

Çok güzel bir yatırım. Yer üstü olacağı için çabucak tamamlanacaktır, metro gibi türlü sorunlar yaşanmayacaktır. Sahil yolu trafiği artık çekilmez haldeydi. Bu yoldaki ve kent merkezine gelen trafiği iyice azaltmak için başlangıç noktasına (Üçküyular Pazar Yeri) bir otopark yapmak şart. Bu yapılırsa Narlıdere, Güzelbahçe, hatta Urla trafiği kentin göbeğine kadar gelmez, insanlar arabalarını bırakıp raylı sisteme dahil olurlar. Oralarda alan da var, bu şekilde değerlendirilmeli.

Yorumu oyla      32      9  
yurttaş 6 Ocak 2014 Pazartesi 10:02

Heyecan verici. Kıskananlar çatlamasın, ama Sezar'a hakkını vererek alkışlasın.

Yorumu oyla      31      12  
Otopark Sorunu 6 Ocak 2014 Pazartesi 09:53

Göztepe vapur iskelesinin canlandırıldığı çizimde,otoparkın yarısının gittiğini görüyorum.Aziz başkan bu kadar aracın Üçkuyular - Konak arasında nereye park edileceğini açıklayabilir mi?

Yorumu oyla      31      12  
Işık Dikicigil 6 Ocak 2014 Pazartesi 09:46

SAYIN BAŞKAN İZMİR DENİNCE, SADECE ALSANCAK KARŞIYAKA, GÖZTEPE HATAY MI GELİYOR AKLINIZA, ONUN İÇİN AKP İKTİDAR. CHP GECEKONDUYA NE YAPIYOR. MEVCUT İMAR PLANLARINI BİLE UYGULAYAMIYOR. YA SAYIN BAŞKAN BAKIYORUM ÇOCUKLAR İÇİN KSK DE GÖZTEPEDE HALI SAHALAR SPOER TESİSLERİ PARKLAR VAR . GÜRÇEŞMEDE HİÇ BİR ŞEY YOK. AKP, AĞACIN KOĞUĞUNDAN ÇIKMADI. ANLAMAK İSTEYEN ANLAR.

Yorumu oyla      23      16