YORUMLAR
Toplam 25 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Ali oguz 13 Ocak 2019 Pazar 00:47

Hiç bir şey yapmadı.kimse memnun değil.köpeklerin girdiği plaja insanlar giriyor bir tuvalet bir dujyer yok.

Yorumu oyla      10      5
Eski Foça''lı 12 Aralık 2017 Salı 10:17

Kıyamam demiş Başkan ama Foça''ya çoktan kıydı. Yaz aylarını geçtik kış aylarında da Foça pislik içinde. Bir yer kazılmaya görsün aylarca kapatılmıyor. Yıllardır restoranlar her sabah kendi pisliklerini denizden çektikleri su ile denize akıtıyorlar, kaldırımlar restoranlara peşkeş çekildi, yayaların deniz kenarında yürümesi mümkün değil, isterseniz sayfalarca yazabilirim, fotoğrafla da ispatlarım. Bu yazıyı yazan kişi acaba bir kere Foça''da dolaştığımı merak ediyorum.

Cem yarkin 10 Aralık 2017 Pazar 19:36

Eski Foca''nin bir çok yerinden denize girmek mumkun iken 2.mersinaki''de bulunan Fokai otel yasa tanımaz ve zorba bir yönetimle koca plajı halka kapadı. Denize yasak olmasına rağmen koca bir iskele yaptı. Zorba korumaları uğraşıp buradan denize girmek yasak..oysa kıyılar bizim uluslararası sheraton bile cesme de plajına halka açmak zorunda kaldı. Bü kadar başarıya imza atan sayın Başkan bu rezaletin önüne yıllardır geçemiyor daha doğrusu bu otel yönetimi ile baş edemiyor.Bir de yollarda sahipsiz gezen atlar ortalığı talan ediyor. Yani herşey güllük gülistanlık değil. Otopark mafyasina karşı yaptıklarınızı takdir ettik.Ancak Fokai otel rezaleti ve zorba otel yonetimini kontrol edemiyorsunuz.

Çiğdem kabadayi 10 Aralık 2017 Pazar 07:34

Yazınızı sonuna kadar okudum.yerlesmek için en güzel yer. Istanbuldan gelen bir daha dönmüyor.Focaliyim diyor. Tebrikler

Recep kanat 9 Aralık 2017 Cumartesi 21:50

Ben takdir ediyorum eksikleri olabilir Firsat buldukca da eksikleri gidereceginden eminim.ne rusvet aldi ise savcilarin kapisi acik niye sikayette bulunulmuyor.ev fiyatlarindan belediyeyi sorumlu tutmak biraz acayip.baskani sevmeyebiriz ama focanin da hakkini yemeyelim.sunuda belirteyim gorusum chp ye ters ama foca bence gayet bakimli.saygilar

Refik 9 Aralık 2017 Cumartesi 21:23

Cok guzel seyler yaptiginiz kesin bizde 1 senedir eski Foça da yasiyoruz. Sit alani diyorsunuz buyuk denizin arkasi daki plaja sifir yapilan otele nasil musade edildi cok merak ediyorum . Yoksa bu musade hanedan otele ait oldugu icinmi verildi. Daha okadar cok sey varki yazacak buralara sigmaz. Saygilarimla

Doğrucu 9 Aralık 2017 Cumartesi 15:53

Baskanin sabah 06.00 da kalktigı doğrudur koy koy gezer dogrudur..lakin selfi çekmekten baska napar...aziz yapargokhan demirağ çeker. Sadece şu sorucam..faça için hangi projeyi gerçekleştiripde sesini tüm türkiyeye duyirdu...ve haber oldu..belediye oteli ne işe yariyor...onu bir inceleyin orada ne işler donüyor bi incelensin...nokta...ve aldığı rüsvetlerde cabası bu işin...bu yola 3 arkadaş çıktılar...her dönem biri olacaktı...ama koltuk ve aldığı rüşvetler tatlı geldi....vermez koltugunu....rabbim ailenden fitil fitil çıkartsın işşallah...hacı diye bir mütahit vardi bir aralar...şimdi cezaevinde manisa imamı olarak...ondan aldığın paralar rüşvetler hepsi şahitlidir...yedigin rüşvetler çoluğundan eşinden gırtlağindan çıksın işşallah...istanbuldaki residanslarin ve ticari plakalarını yazmim hadi...rabbimin yüce adaletine inaniyorum...lakin seni evladınla umarım.sınamaz

Yakamoz 9 Aralık 2017 Cumartesi 13:35

Her yıl gelip focadan ev tutuyoruz yazlık.Ev almak istiyoruz o köhne evlere istedikleri fiyatlar felaket pahalı.Insaf be kardeşim...Sokakları pislik içinde başkan bunları görmüyor mu?rahatsız olmuyormu?O söyledikleri yaptıklar icraatları biz neden göremedik...Focada yaşam çok ucuz değil...

Gülay şentürk 9 Aralık 2017 Cumartesi 10:32

Yenifocaya taşınalı 10sene oldu geldigimde yenifoca bir çok konuda iptidayi kalmıştı 10sene icinde alt yapı çalışmaları ulaşım cevre temizligi sahil şeridiniz plajımız anacaddemiz izbandan sonraki ulaşımımız çok kolaylaştı.Bir telefonumuzla sokak hayvanı icin veteriner yolladı sayesinde şu an 4tane yavru sağlıklı kedimiz var.Öyle bir görev aşkı varki sabahın 6sında kalkıp beldeleri geziyor sorunlarla yakından kendisi bizzat ilgileniyor.kusura bakmayın hiç kimse bu kadar duyarlı bi başkana saygısızlık yapmamalı siyası olarak deyil insan olarak değerlendirin elinizi vicdanınıza koyun öyle yorum yapın yeni secimlerde tekrar başkanımızı aramızda görmek istiyoruz gencerliden saygılar.

Altan ÖZGÜNDÜZ 9 Aralık 2017 Cumartesi 09:06

Başarılarınızın devamını diliyoruz.Gerçekten güzel,otantik bir çehresi olan Foça''da nice başarılara imza atacağinıza eminiz.

Hülya 9 Aralık 2017 Cumartesi 01:42

Çok uzun yıllardır sürekli geldiğimiz Foça''ya 2006 yılında tamamen yerleştik Foça''nın güzellikleri konusunda tüm söylediklerinize katılıyorum ancak söz konusu belediyecilikse yazı o nokta da buram buram siyasi reklam kokuyor hani Foça''da yaşamasak inanalım da kimi kandırıyorsunuz? Gökhan bey seçim kazanıyorsa hizmetten değil ideolojiden kazanıyor

Hatice Yasar 9 Aralık 2017 Cumartesi 01:34

Biz focakoy den arsa aldik ev yapmak icin tam eve basliyacaktik. Elk.idaresi gitmis.evimizi yaprik elk.yok.komsumuza vekalet verdik gelicek dendi...Istanbulda oldugumuz icin ins.bu yaz elkt.gelir.Asfalt dokuldu ama bizim oraya kadar gelmedi. ins. gelir.rahat bir yaz geciririz.

Ahmet 9 Aralık 2017 Cumartesi 01:25

Aziz başkan bikere har mandalina gelebilse

Aynur Evren 9 Aralık 2017 Cumartesi 00:19

Yalan sözlere doyduk artık anlatılanların hiç biri Foça da yapılmamaktadır. Halen foseptikle uğraşmaktayız haftada bir vidanjör çağırıyoruz üstelik atık su faturada ödendiği halde ayrıca vidanjör parası veriyoruz.. Gerçekten Foça şimdiye kadar görmediğimiz şekilde bakımsız ve pis. Her köşede konteynerden gecekondu yaratılıyor. Sanayi yapıldı giden yok. Kimin cebi doldu acaba bu işte?Gerçekten Foça nın çalana değil çalışacak bir başkana ihtiyacı var. Sözünün eri adam gibi adama. Gelecek seçimlerde umutla bekliyoruz kendini Foçaya adıyacak çalışkan bir başkanı.

Eylem 9 Aralık 2017 Cumartesi 00:12

Pislikten geçilmiyor foça yahu acaba bu hizmeti foça diye başkabiryere veriyor olmasın başkan.

Yazlıkçı 8 Aralık 2017 Cuma 21:58

Sayın İzmir'li kod adlı , lütfen sözünü ettiğiniz başkan ile ilgili benim yazdığımı okuyun ve çok rica ediyorum yapın, benim ne demek istedğimi anlayacaksınız. Boş yere yazmadım, başımıza gelenler nedeni ile yazdım. İyi akşamlar.

Kamil soydere 8 Aralık 2017 Cuma 21:19

İzmir Foça yolu neden taşlı, yolculuk yaparken rahatsız oluyoruz gürültüden, önce bu konuya çözüm bulun belediye başkanları!!!!!

tayyar 8 Aralık 2017 Cuma 21:03

Genel merkezin yapacağı en büyük iyilik Kocaoğlu ve ona yakın Belediye Başkanlarını bir daha aday göstermemek olacaktaır

Yorumu oyla      13      5
İZMİRLİ 8 Aralık 2017 Cuma 17:23

Foça'nın çok başarılı bir belediye başkanı var. Örnek, çağdaş bir başkan. Foça'nın geldiği noktayı görün ve ona göre eleştirin. Kimse kusura bakmasın. Büyükşehir ile el ele çok iyi işlere imza atılıyor. Kavga değil barış istiyoruz.

Yorumu oyla      12      8
Gonca 8 Aralık 2017 Cuma 16:54

Ver mehteri başkan ver gazi seçimler geliyor ya koltuğunu düşünüyorsun birsey yaptığınız Yok aziz Başkan olursa koltukta sağlam olcak tabi nasıl olsa o getirdi bütün başkanları sayenizde gördük hepinizi masallah çok çalışıyorsunuz insanları küstürmekte başka hiçbir şey yaptığınız Yok seçim gelince çıkın meydana 3 randevu istedik daha donen olcak bir sene oldu masallah birde teşkilata üyeyiz Oy moy yok kardesım bundan sonra hiçbirinize

Neval 8 Aralık 2017 Cuma 16:02

Aziz bey sosyal bir belediyeci olarak ne hikmetse denize yakın olan yerlerle ilgileniyor . Onun icin iliskiniz abi kardes boyutunda olabilir. Ulaşımda 13.02.2016 tarihinde yaptigi 90 dk uygulamasındaki degisiklikle 10 km ilerimizde olan havaalanına iki bilet ile gitmekteyiz. 15 yada 17 km olan gaziemire İKİ bilet ile gitmekteyiz. Mavi şehirde oturan bir vatandaş havaalanına 90 dk içinde TEk bilet ile gitmekte bu da gösteriyor ki düşük gelirliye bu belediye başkanı hizmet etmiyor. Aziz baskan bizim abimiz olamadı artık kendimize yeni baskan bulma zamanımiz geldi.

Vatandaş 8 Aralık 2017 Cuma 15:41

Çok methettiğiniz Aziz başkanınız toplu ulaşımda acaba niye sizlere ( Foça dahil diğer 19 ilçeye ) 2 .ci sınıf muamele yapıyor 90 dakika aktarma hakkı vermiyor. Merkezdeki hemşehrilerine sübvanse uyguluyormuş. Sanki diğer ilçelerdeki vatandaş devlete vergi vermiyor da ; Aziz Başkan kamu hizmeti olan toplu ulaşımda ayrımcılık yapıyor. Toplu ulaşımda eşitlik ve adil olunamıyorsa gerisi boş ve hikaye.Büyükşehir Belediye meclisi üyesi olan Foça Belediye Başkanı Gökhan Demirağ ‘ın bilgisine sunulur.

Kazı Kurulu 8 Aralık 2017 Cuma 15:18

Sayın Başkan;"...Foça Merkezde,Kazı Kurulu'ndan izin alarak birçok yerin kanal döşeme işini yaptık bitirdik.%10'luk bölüm kaldı" diyorsunuz.Bu kalan %10'luk bölüm hangi sokakları kapsıyor? Lütfen açıklar mısınız? Gerekirse satacağım evimi.Bıktım vidanjör beklemekten ve lağım taşmalarından.

Yazlıkçı 8 Aralık 2017 Cuma 14:26

Bir yazlıkçı olarak başkana bir arkadaşınızı gönderin, alacağı cevabı duyunca acaba yukarıda yazılanları bir kere daha yazarmısınız? Yazı bıraktık, kışın bile hizmet vermeyen bir belediye... yazacak çok şey var da...

Yorumu oyla      14      5
HASAN GÜRSEL ALTUĞ 8 Aralık 2017 Cuma 12:31

Üç dönem görev süresi bir belediye başkanı için yeteri kadar bir süre olduğunu düşünüyorum.Yerel Yönetim bir heyecan işidir. Maalesef doğanın kanunumu diyelim yıllar geçtikçe her işte yapılan heyecan azalır, biter.Bu koltuklar da kimseye baki kalmayacağı için yeni kişilerin yeni heyecanların yerel yönetimlerin başına gelmesi lazım. Büyükşehir dahil.