YORUMLAR
Toplam 19 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Obi 18 Eylül 2019 Çarşamba 19:31

Bu son yazınızın size yakışıp yakışmadığına çevreniz karar versin. Sizinle ciddi ciddi memleket meselesi tartıştığım için şimdi kendime kızıyorum.. Sağlıcakla kalın..

Yorumu oyla      4      5  
Sarı Çizmeli Memed'A. 18 Eylül 2019 Çarşamba 16:09

Bay oPi, seni ciddiye alıp da karşılık verdiğim için çevremden sürekli eleştiriler alıyorum, bu nedenle bu sana son yanıtım olacak, susacağım. Buna sevin, çünkü susarak seni de "konuştukça batmak"tan kurtarmış olacağım... Dinle şimdi: Algı bozukluğu veya alkol sorunların nedeniyle hastalıklı sanrılar gördüğün apaçık ortada... Çünkü, yıllardır bu gazetenin yorum köşelerinde CHP'nin başındaki adama(!) ve çevresine "koltukçu kemal ve avanesi" diye hitap eden bana "kılıçdaroğlu size ne yediriyor, ne içiriyor?" diye sormak şaşkınlığında bulunmuşsun... Bence asıl sen her ne içiyorsan artık sek içme ve uyanık ol ki, bayat mezeler hep sana kakalanmasın. Çünkü hem içki hem bayat meze sana tOkanıyor, dağılıyor ve dağıtıyorsun... Çevremin uyarısı üzerine yazdıklarını son kez inceledim ve gördüm ki, Türkçe ve yazım kuralları ara ki bulasın, anlam bütünlüğü hak getire, düşünce ise zaten oradan buradan alıntı, yani nanay... Bunlar olmayınca da aklınca kurnazca yalanlarla ve hastalıklı bir beynin ürettiği faraziyelerle doldurmuşsun köşeyi... Yumurtladıklarının arasında en ilgi çekeni ise, 'saray'ın bir zamanlardaki soytarısının "keşke yunan galip gelseydi" türü mutlak ihanet içeren sözlerini referans alarak, aynı Ermeni meselesinde(!) olduğu gibi aklınca ve utanmazca yine belden aşağı vurmaya yeltenmendi. Çok görmüyorum, düşünce/tez üretemeyince böyle kafa karışıklığı yaşayabiliyor insan senin gibi... Gazi Mustafa Kemal Atatürk konusunda ise sana yanıt bile vermeyeceğüim, git bu gazetenin yorum köşelerinde senin ve benim imzamı ara, anlarsın ne kadar NE olduğunu... SON SÖZÜM: Alkol ve algı sorunun için bir uzmana görün, olmazsa otur ağla, açılırsın... ÜÇÜNCÜ KİŞİLER DEN ÖZÜR: Tartışma ayağa düşüren bu adama(!) uyduğum için özür diliyorum. Ama karşıdaki sustukça saldıran böyle tipleri arada bir terbiye etmek gerekiyor... diye düşünüyorum.

Yorumu oyla      4      5  
Obi 17 Eylül 2019 Salı 23:55

Ermeni Soykırımı yalanına itafen 24Nisan tweeti yazmış mı Kaftancıoğlu?? Yazmış.. Andımıza, Mustafa Kemal''in askeri olmaya karşı mı?? Karşı.. Diyebilirsiniz ki bunları daha önce yazdı, evet doğru ama benim gibilerden korkmasa bağırarak onları şimdi de savunur... (Heee bunlara siz de katılıyosanız zaten tartışma bitmiştir, fakat öyle olmadığını düşünüyorum).Mücadelede ön saflarda falan demişsiniz onlara sadece gülüyorum, size de üzülüyorum, gerçek mücadeleyi yapan onlarca ismi milletvekili bile yapmadılar. Fetö kumpaslarıyla içeri atılanlar oldu.. Fakat Y-Chp o kumpasları yapanları ziyarete gitti, önümüzdeki dönemde Nazlı Ilıcak''ı milletvekili yaparsa hiç şaşmam. Emine Ülker Tarhan mecliste Altan Tan''a cevap verirken muhtemelen Kaftancıoğlu Altan Tan''ı alkışlıyordu!!! Gözlerinizin önündeki perdeyi kaldırın artık, Kılıçdaroğlu ne yediriyor, ne içiriyor size anlamıyorum. Yakında Atatürk''ü eleştirirken keşke Yunan galip gelseydi diyeceksiniz bundan korkuyorum...

Yorumu oyla      5      5  
Sarı Çizmeli Memed'A. 17 Eylül 2019 Salı 14:29

Bay Obi'ye notlar: 1)Tez üretemeyip de çaresiz kalınca, emperyalizmin Ulusumuza yamamaya çalıştığı Ermeni meselesi(!) gibi konularda benim yazmadıklarımı yazacakmışım gibi gösterip, utanmazca yalanlara sarılmayın. Benim Mustafa Kemal ATATÜRK ve Kemalist Devrimi ile Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluş değerleri hakkında YAZDIKLARIM bu gazetenin arşivindedir. Ama aynı arşivlerde sizin bu konularda bir tek sözcüğünüz bile yoktur... 2)Ben yaşamımın her aşamasında Mustafa Kemal ATATÜRK'e, Kemalist Devrim'e, Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluş değerlerine sahip çıktım. Ama O'nun, "Hayatta en hakiki mürşit bilimdir" dediği unutularak, anlaşılmaz bir mantıkla/daha doğrusu mantıksızlıkla hiç yanlış yapmayan programlanmış bir robot gibi lanse edilmeye çalışılmasına da karşı çıktım... 3)O'nu, devrimlerini, ilkelerini tüm sahiplenişime karşın ağzımdan bir tek "Atatürkçüyüm" sözcüğü çıkmadı. Çünkü, elbette, yorum yaparak "Atatürkçü" olunmuyor.(O tür ucuz kahramanlıkları içki masalarında alkolün verdiği cesaretle "vatan millet sakarya" çığlıkları atan sizin gibi klavye kahramanları zaten çok iyi beceriyor.) ... Ama çeyrek asırlık soru işaretleriyle dolu bir dönemin kapatılmasında çok önemli rol üstlenen ve ön saflarda savaşan Kaftancıoğlu'na saldırmakla hiç Atatürkçü olunmuyor... 4)Sizin gibi hedef saptıranlar/şaşırtanlar akp'nin/rte'nin ve dahi bahçeli'nin/mhp'nin ekmeğine yağ sürmeyi çok iyi beceriyorsunuz... 5)SONUÇ: Bir sayın tarihçinin dediği gibi; "Nesnel ve bilimsel bir biçimde tartışılmadığı ve Mustafa Kemal ATATÜRK'ün de her insan gibi hatalar yapabildiği gözden uzak tutulduğu sürece, O'nun ve devrimlerinin düşmanlarının eline daha çok koz verilecektir."

Yorumu oyla      5      6  
Lombak 17 Eylül 2019 Salı 11:49

Obi'nin dediklerine katılıyorum. Chp'nin zaten Atatürkçülüğü müze deposuna kaldırdığı açık. Vitrinde bile sergilemiyorlar artık. Atatürk'ün yaptığı gibi gücünüzü Türk milletinden almazsanız daima sandıklara gömülmeye mahkumsunuz. Ülkeyi gidip yabancılara şikayet edip oralarda dirsek temaslarında bulunmaya devam ederseniz halktan ve tabandan yabancılaşmaya devam edeceksiniz. Gayet açık o belediye başkanı ve il başkanından söz etmiyorum bile. Gülünç durumlar.

Yorumu oyla      4      5  
Obi 16 Eylül 2019 Pazartesi 22:29

Kaftancıoğlu''nu korumak adına Kemalizm''in de yanlışları vardır noktasına gelmeniz çok üzücü,yak nda Canan Kaftancıoğlu''nu desteklemek için ''Türkiye Ermeni soykırımı yapmıştır'' da dersiniz siz bazı Chp ve Hdp milletvekilleri gibi.. böyle yavaş yavaş Atatürk''ü de unutturacaksınız bizim çocuklarımıza ''sözüm ona çağdaşlık, demokrasi'' diye. Akp de ilk zamanlarında böyleydi hatırlayın lütfen.. Dediğim gibi şu anki Chp Cumhuriyet''in Chp''si(Köy Enstitülerini kuran vs.)değil. Akp''nin devam ettiremediği, yapmadığı şeyleri Y-Chp''ye yaptırmak istiyorlar, buna direnirsek Türkiye kazanır, yoksa Türkiye kaybeder tarumar oluruz, Suriye''ye döneriz.. Ülkeyi yönetmete talip olmak; Akp''nin alternatifi, yeni Akp olmak değildir, Küresel güçlerin yeni maşası olmaya soyunmak değildir, olmamalıdır.. Atatürk''ün yaptığını başarmalıyız.. Sosyal medyada Atatürk köşesine yorum yaparak Atatürkçü olmuyosunuz, Kaftancıoğlu''nu Atatürk konusunda yanlış yaptığını anlamasına yardımcı olursanız Atatürkçü olursunuz.. Kendimizi avutmayalım lütfen!

Yorumu oyla      5      5  
Lombak 16 Eylül 2019 Pazartesi 20:54

Kem söz sahibine aittir. Cevap vermeye değer bir tip olsaydı verirdim. Yardımına da ihtiyacım yok. O da intihalden zor yırtmış duyduğuma göre ki hala köşe yazarı. Zerzevatlar önce aynaya bakmalı.

Yorumu oyla      4      5  
Sarı Çizmeli Memed'A. 16 Eylül 2019 Pazartesi 14:04

Lombak'a not: Seni hatırlar gibiyim; geçmişte bir sayın yazar sana "salatalık" derken, demek ki "zırvalık"lara karşı bağışıklı olduğun için "gık"ın çıkmamıştı da ben o sayın yazara karşı çıkmıştım... Doğru hatırladım, değil mi? :)))

Yorumu oyla      4      5  
Sarı Çizmeli Memed'A. 16 Eylül 2019 Pazartesi 13:37

1)Olaylara/gelişmelere/insanlara Marksizm, Atatürkçülük, sağ/sol gibi tek pencereden bakarsan asla doğruyu bulamazsın... Sağın da solun da Kemalist Devrimin de, kısacası her türlü -izm'in doğruları ve yanlışları vardır... Bunları ortaya koyamazsan, dünyaya at gözlüğüyle bakan programlanmış bir bağnazsın demektir. 2)İdeolojik birikim, siyasal görüş ve entelektüel olmak bir erdem değildir... Türk ve Dünya siyasal tarihi derinlemesine irdelendiğinde, ideolojik birikimi/siyasi görüşü/entelektüellik açısından neredeyse tam puan alan adların boğazlarına kadar yolsuzluklara bulaştığı veya utanmazca DÖNDÜĞÜ rahatça saptanacaktır... O halde, demek ki, istediğin kadar ideolojik birikim veya siyasal görüş sahibi ya da veya entelektüel ol, ahlaki/etik değerlere sahip değilsen, sıfırsındır. 2)Burada savunduğum, çeyrek asırlık bir hegemonyayı yıkmak için büyük ve onurlu bir mücadele veren iki ad, yani Kaftancıoğlu ve İmamoğlu'dur... Onlara ve CHP'yi bitirme PROJESİNE hizmet ettiği olduğu fikrine katıldığım kemal kılıçdaroğlu ile avanesine de elbette sorular sorulacaktır... Lakin, 25 yıllık hegemonyanın hesaplarının ortaya döküldüğü bu günlerde aynen yandaş medyanın yaptığı gibi bu iki ada ve özellikle de Kaftancıoğlu'na saldırılması olsa olsa hedef saptırma amacına hizmet eder. 3)Yolsuzluğa karışmamanın, ilkelerinden ödün vermemenin bu kadar değersiz olduğunu bu köşedeki kimi yorumculardan öğrendim. Şaşkınım.

Yorumu oyla      4      5  
Obi 16 Eylül 2019 Pazartesi 09:17

Chp''ye Atatürk ilkelerinden çıktığı için eleştiri yapmanız çok güzel(zaten ben de ondan bahsediyorum) fakat, aynı zamanda eleştirdiğiniz Kılıçdaroğlu ve avanesine(Bu ekibin en başında Kaftancıoğlu vardır) bu kadar sahip çıkmanız ve yanlışlarını örtmeye çalışmanız büyük bir TUTARSIZLIK''tır. Adı hiçbir yolsuzluğa karışmadı diye Altan Tan''ı da Diyarbakır belediye başkanı yapsaydık o zaman??? Bekaroğlu''nu Ankara belediye başkanı yapsaydık?? Bu mudur yani tek kıstasımız?? İdeolojik birikimin, siyasi görüşlerin, entelektüelliğin hiçbir anlamı yok mu?? Andımız okunmasın, Mustafa Kemal''in askerlerine karşıyım diyen birini yolsuzluğa ismi karışmadı diye mi parlatıyor Chp yönetimi?? Yoksa küresel düzene göz mü kırpıyor??

Yorumu oyla      4      5  
Benim adım Cemil 16 Eylül 2019 Pazartesi 08:18

Bir konuya katılıp katılmamak kişinin bileceği bir şey , ama fikrinden dolayı yargılamak, belli bir şablon içi veya dışı şeklinde katagorize etmek kalitesizliğin en büyük göstergesi.

Yorumu oyla      5      5  
Lombak 15 Eylül 2019 Pazar 11:52

Biraz siyaset izlesen, her karşıt görüş bildiriminde diğer tarafın zırvalığı tezinin işlendiğini bilirdin. Türk siyasetinin olağan akışı bu. Burada yaşadığına göre "yeni normaline" alış bence.

Yorumu oyla      5      6  
Sarı Çizmeli Memed'A. 14 Eylül 2019 Cumartesi 16:31

Kullandığın sözcükler ve hitap tarzın, seviyeni ve olmayan dünya görüşünü ele veriyor Tayyar Önder... O seviyeye inemem, bu nedenle artık boşuna bulaşma, çünkü yanıt alamayacaksın.

Yorumu oyla      5      9  
Tayyar Önder 14 Eylül 2019 Cumartesi 14:48

İdeolojik Olarak Zır Boş Olduğunuz Belli... Ortaya Karışık Bir Menü Yapmışsınız... Marksistmisiniz... Kemalistmisiniz... Atatürkçümüsünüz... Siz Hele Bir Karar Verin... Sonra Tartışırız Sizinle... Olmamı...???

Yorumu oyla      7      9  
Sarı Çizmeli Memed'A. 14 Eylül 2019 Cumartesi 11:07

1) Tayyar Önder'e, 1950'lerden bu yana zaten süregelen muktedirle emperyalizm işbirliğini yeni mi fark ettiğini sorarak "günaydın" diyorum. 2) GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK konusuna geçiyorum: Ege'de SonSöz'ün bir sayın yazarının her Pazar günü gerçekleştirdiği "Atatürk Köşesi"nin altında burada sıkı Atatürkçü(!) geçinen yorumculardan hiçbirinin imzasını göremiyorum.. Ama ben her pazar oradayım, buy'run beklerim. 3) ATATÜRK ilkeleri çizgisinden çıktığı için, yıllardır oy verdiğim CHP'ye başta kemal kılıçdaroğlu ve avanesi olmak üzere en sert eleştirileri yapan hatta "giydiren" benim. 4) Adı hiçbir yolsuzluğa karışmamış; çizgisini bozmamış ve ilkelerinden ödün vermemiş; politik yolsuzlukları/ve yapanları teşhir etmekte duraksamamış tutarlı bilim insanı Kaftancıoğlu ile mücadelenin kralını veren İmamoğlu'nun elbette yollarının açık olmasını dileyeceğim. 5) Tayyar Önder denen adama(!) tartışma terbiyesi edinmesini ve karşı olduğu her görüşü/yorumu "zırva" olarak niteleme hadsizliğinden vazgeçmesini salık veriyorum.

Yorumu oyla      4      10  
Tayyar Önder 12 Eylül 2019 Perşembe 21:49

Makaleyi Yazanın Tarafını Zaten Biliyoruz da... Yorum Yazan Kişi Bari Biraz Mantıklı Akıllı Baksın Olaylara... Bu Ülke'nin 100 Yıllık Muktedirleri (Finans Kapitalinden... Koç'una...Tüsiad'ına Kadar) Velhasıl Bütün Burjuvazi ve Sermaye Oligarşisi Ekrem İmamoğlu Seçilsin Diye Kendilerini Paraladılar... Yunanistan Dahil Bütün Avrupa Birliği ve Amerika ve Küresel Emperyalizm Ekrem İmamoğlu Seçilsin Diye Tabiri Caizse Motor Yaktılar... Birileri de Çıkmış Muktedirler Ekrem'le Canan'ın Önüne Kesecekler Diye Zırvalıyorlar... Farkında Değilsiniz Herhalde Hem CHP Hem Türk Sol'u Yukarıda Bahsettiğim Küresel Yapılar Tarafından Zaten Çoktan Ele Geçirildiler... Sizde Daha Burada Okuyucuya Hala Kurt Baba Masalları Anlatıp Durun...

Yorumu oyla      13      13  
Obi 12 Eylül 2019 Perşembe 17:55

Kaftancıoğlu liberal,yetmez ama evetçi, her dönem yalpalayan sol görünümlü, Atatürk ve altı ok düşmanı, Türkiye''yi emperyalizme köle yapmak isteyen güruhun öncülük görevini yapan biridir. Çok yazık ki Chp içinde parlatılan isim bu hanımdır... O kadar Atatürkçü isimin yerine kendisi lider adayı olarak çıkarılmaktadır. Kaftancıoğlu olayı bile bize Chp''nin geldiği ve süratle gittiği noktayı göstermektedir. Y-Chp artık eski Akp olma yolundadır.. Atatürk''ün partisinde Atatürk karşıtı, Andımız karşıtı, TSK karşıtı birinin parlatıldığını görmek çok üzücüdür..

Yorumu oyla      16      10  
REİS 12 Eylül 2019 Perşembe 12:52

ÇEYREK DOMUZU 7 DK YİYEN KAFTANCIOĞLU 82 MİLYON DİYEREK BENİM ADIMA KONUŞAMASSIN..BİR SÖZÜMDE TAYFUN HOCA SANA,İSTANBUL BURUVASİNİN DESTEĞİNİ ALINCA MI SOLCU DEVRİMCİ OLUNUYOR,YANİ DİYORSUN ABD,İSRAİL SİYONİZİM SOLCULUĞU

Yorumu oyla      16      12  
Sarı Çizmeli Memed'A. 12 Eylül 2019 Perşembe 11:39

İmamoğlu ve Kaftancıoğlu, gidecekleri o uzun yolda "gard"larını asla düşürmemelidirler; çünkü sizin deyiminizle "muktedirler" bu ikiliyi tökezletmek için hiç çekinmeden çirkin tezgahlar uygulayacaklarının sinyallerini açıkça vermektedirler.

Yorumu oyla      5      17