YORUMLAR
Toplam 80 yorum var. Onay bekleyen yorum yok.
Emekli bir öğretmen 11 Ocak 2019 Cuma 13:54

Sn. Cumhurbaşkanı İzmir kokuyor diye de gerçekleri her zamanki gibi dile getirdiler. Ben de aynı dusuncedeyim. İzmir kokuyor.Arkadaslar...Cicek kokuyor, özgür hanımların parfüm lerini kokuyor. Özgürlük, rahatlık KOKUYOR

Yorumu oyla      9      5  
hamdi aytulun 7 Ocak 2019 Pazartesi 23:41

Grevler tamamen siyasidir, grev yapanlar isbirlikcidir ve bizlerin seyahat özgürlük ve haklarımıza tecavüz etmektedirler.

Yorumu oyla      10      5  
İlknur kasap 7 Ocak 2019 Pazartesi 18:40

Bu izmirlileri bezdirme politikası olduğunu biliyor ve görüyoruz.biz izmirlileri bezdiremezsiniz.izmiri size teslim etmiycez.

Yorumu oyla      10      5  
Mine Aysel Tuna 7 Ocak 2019 Pazartesi 13:24

Aynı fikirdeyim. BAŞKA TÜRLÜ DÜŞÜNMEK MÜMKÜN DEĞİL.Paylaşımınız harika.

Yorumu oyla      10      5  
Laikçi 7 Ocak 2019 Pazartesi 10:11

Ben de tespite katılıyorum... ve inadına Chp diyorum ,,,, izbanada yeni işçi alıp bu grev oyununda tuzağa düşenleri teker teker göndermek lazım..

Yorumu oyla      9      5  
Bilge Erci 6 Ocak 2019 Pazar 21:24

Bu davranışa karşılık , okula, işe gidenler icin (yardım için hesap da acilanabilir) vasıta temin edilemez mi? Işte o zaman görün IZMIR'imizi.Hayırlı günler.

Yorumu oyla      9      5  
Zerrin uygun 6 Ocak 2019 Pazar 16:07

Sıkıysa bu grevi başka yerlerde yapsınlar o zaman görelim beyleri, memura emekliye yüzde 10 ses yok , bunlar 26 yıl beğenmiyorlar, oh ne ala,biz yolumuzda n dönmeyiz

Yorumu oyla      10      5  
Ekber POLATOĞLU 6 Ocak 2019 Pazar 11:40

İzmir''l her hamleyi yakından izliyor. Kimin ne yapmak istediğini de çok iyi biliyor. Allah''ın izniyle İzmir''li onlara gereken dersi verecek ve oyunlarını bozacaktır.

Yorumu oyla      12      5  
deniz 6 Ocak 2019 Pazar 10:17

evet hanzade hikaye etmek şikayet etmektir der taptuk emre keşke insanlar dışardan göründüğü gibi olsa, kuzu postuna bürünmüş iktidar yanlıları, sağ gösterirken soluyla sürprizler yapanlar olmasa şu şehirde ... ama şöyle söyliyim, kıyıya vuran dalgalar en fazla kumları temizler kal sağlıcakla

Yorumu oyla      10      5  
Orhan MAĞDALA 6 Ocak 2019 Pazar 09:27

Memura ve emekliye verilen zam ile kendilerine önerilen zammı mukayese etmiyorlarmı.

Yorumu oyla      10      5  
Farabi 6 Ocak 2019 Pazar 03:57

Gunumuzde, bir sehri mahveden : egitimsiz ,dagdan inme. ,sonradan gorme. Topluluklarin gocu dur...bunlar kar suyu gibidirler bunlari onemsemez onunu kesmezseniz, karsiniza ,mudur bile. Cikarlar...okumus egitimini ,almis insanlarimiza sahip cikalim ,isi ehline verme ,aliskanligimizi. Arttiralim ,oyun ve tezgah icinde olanlar, asla iflah olmazlar ,olamayacaklarda.......

Yorumu oyla      12      5  
çiğli li 6 Ocak 2019 Pazar 01:33

Sizin mantığınıza göre yazın körfezi kaplayan unutulmaz lağım kokusuna da Ak partililer sebep olmuştur herhalde

Yorumu oyla      9      8  
İrfan Demirel 6 Ocak 2019 Pazar 00:34

Sendika şu anda bir sandık koyup işçilere greve devam mı, bitsin mi diye sorsa bu grev hemen biter. Ama sendika bunu yapar mı? Hayır. Siyasi bağımlılığına uymaz. İşçilerden her ay grev fonu diye para alan sendika bu güne kadar hangi grevde, grevde geçen günler için ücret ödemiştir. Ama sendikacılar bu paralarla lüks içinde yaşarlar, hatta bazıları mükafatlandırılarak milletvekili yapılır.

Yorumu oyla      12      5  
Iraz 5 Ocak 2019 Cumartesi 23:56

2008 seçimi ile olan karşılaştırma yorumunuza katılıyorum. Yalnız İzmir 2008 İzmir’i değil. Çok göç aldı. Çalışmalar yapılırken bunu göz önünde tutmalıyız. Yalnız Kacaoğlu da DDYnin yaklaşımını açıklama gayreti içinde değil bunu izmir linin tamamının bunu öğrenmesi gerekir. Bunun içinde bir şeyler yapmalılar. Herkes internet kullanmıyor. Kullananda yeterince araştırmıyor

Yorumu oyla      12      5  
IRAZ 5 Ocak 2019 Cumartesi 23:41

Harika bir karşılaştırma Yalnız bir şeyi atlamayalım. İzmir 2008 İzmiri değil. Çok göç aldı. Kültür düzeyi farklılaştı. Şimdi herkes cebinden çıkanı görüyor. Çalışmalarda bunu göz önünde tutmalıyız

Yorumu oyla      10      5  
Mehmet saroglu 5 Ocak 2019 Cumartesi 22:55

İzmir m vekilleri STK lar zaman geçirmeden bu oyunları tabana anlatmalıdır şunu iyi bilelim İzmir torbada keklik gormuyelim. Olsa bile öyle bir fark atalimkj yaptiari Ali Cengiz oyunlarının karşılığını alsınlar İzmir''in dağlarında çiçekler acsin

Yorumu oyla      11      5  
Yüksel saygılı 5 Ocak 2019 Cumartesi 21:31

Haklısınız aynen katılıyorum

Yorumu oyla      10      6  
Cemile 5 Ocak 2019 Cumartesi 20:27

İzmirliler bu işten başarıyla çıkacaklarına inanıyorum

Yorumu oyla      12      5  
Yalçın 5 Ocak 2019 Cumartesi 16:58

Bu Akp gavur izmir diye elinden geleni ardına koymuyor,metro yapımından tutun bugüne kadar izmirlileri yıpratarak ele geçirmeye çalıştı hep geri tepti.Kendi yalaka koyun sürüsü haricinde layik demokratik ATASINA bağlı bu halk hırsızlara cübbeli çakallara pabuç bırakmaz.

Yorumu oyla      12      5  
Ibrahim Tiran 5 Ocak 2019 Cumartesi 16:54

Bu Izmir e yapılanlar dusmana yapılmaz. Hukumeti yönetenler ne kadar zam yaptilar.Gördük. Yarisi Devlete ait olan DDY. Iscilerine Kocaoglu %25 zam veryor.Kabul etmiyorlar.YINE HAYINLERIN AYAKOYUNU GORULUYOR..

Yorumu oyla      11      5  
Murat Yasa 5 Ocak 2019 Cumartesi 14:08

Biktik artik boyle asagilik numaralardan. Turkiye ne zaman temizlenecek bu demode Orta Cag zihniyetinden.

Yorumu oyla      10      5  
Hasan İsmail Andiç 5 Ocak 2019 Cumartesi 14:06

Sayın Ünuz. AKP''nin kapitalist bir parti olarak her yeri, her şeyi almak istemesi çok doğal. Bu nedenle yandaşı Türk-İş ile birlikte böyle bir düzene girmesi şaşırtıcı gelmez bana. Ancak AKP''nin Izmir''i almak için çok da ciddi bir çabası olduğunu da sanmıyorum. Çünkü daha ilk günden verdiği demeçlerle İzmir''in tepkisini çeken birisini aday göstermesi, aslında azizden memnun olduğunun göstergesi bence. Bu grevleri önümüzdeki hafta bitirtip CHP yönetimine "azizin alternatifi yok" dedirtmek isteniyor gibi geliyor bana. Şimdi diyeceksiniz ki; aday değilim dedi. Bunu ilk kez söylemiyor aziz. Sağ gösterip sol vurmak acizim en sevdiği şeydir. Yüzünüze karşı destek verip, arkanızdan al aşağı etmek için çalıştığına çok tanık oldum. Gerekirse hepsini tek tek sayarım. Ancak şu bir kaç örneği hemen vereyim. 1. AKP iktidarı boyunca Izmir''e gelemeyen İstanbullu TOKİ inşaatçıları iki yıldır İzmir''de cirit atıyor(ağaoğlu başta). 2. Narlıdere'' de yaptığı ilk projeden sonra hiç bir yeni iş yapamayan Folkart son aziz döneminde proje üstüne proje yapıyor. Hem de tüm yasal kuralları hiçe sayarak, denize sıfır siteler yaparak. aziz bunlara izin veriyor. 3. Karantina Meydanı olarak başlayan meydanın adı 15 Temmuz Demokrasi Meydanı olarak değiştirildi. Hem de aziz tarafından. 4. Üçkuyular imar planı, doğuş holding için, bağlı olduğu plandan ayrılarak istinye park yapılsın diye değiştirildi. Ne rastlantıdır ki; bu plan değişikliğini yapan komisyonun sorumlusu, baskan danışmanı, murat bakan, aynı zamanda doğuş holdingin de avukatıydı. 5. Bu plan değişikliği ile patronlarını mutlu eden murat bakan ödül olarak milletvekili yapıldı. Sonuç olarak aziz gitmeli. Kişisel çıkarını her şeyin üstünde tutan bu kişi gidemiyorsa, CHP aziz dışında bir isim çıkartmıyorsa gerçekten CHP''ye de yazıklar olsun.

Yorumu oyla      12      7  
Muberra ozkale 5 Ocak 2019 Cumartesi 13:24

Aynı düşüncedeyim Izmirli bu oyunu fark eder karşı durur fakat göçle gelenler beni korkutuyor hep oyun hep oyun

Yorumu oyla      10      5  
Emine ben 5 Ocak 2019 Cumartesi 13:19

Ben başkan olsam bu grev yapanların hepsini işten el çektiririm yerine işsiz kaynıyor memleket işçi alırım memura yüzde 10veren hükümet bunlar bu memleketin halinden haberdar deyillermi yazıklar olsun vurun abalıya oldu

Yorumu oyla      9      5  
Sipsi 5 Ocak 2019 Cumartesi 13:04

Kocaoğluna destek vermek-vermemek başka konu, belden aşağı vuruşa karşı durmak başka... AKPnin İzmiri almak istemesi başka konu, hile yapmak başka. Sendikacılık başka konu ama adına sendikacılık diyerek işçisini siyasete pazarlamak başka...Sağduyu sahibi herkes olayı görmüştür. Sıkıntı yok. Bir İzmirli olarak kentimle ve hemşerimle onurluyum.

Yorumu oyla      11      5  
Şükrü Özer 5 Ocak 2019 Cumartesi 12:54

Sadece öğrenmek için bir soru; 20-30 yıldır hangi kesime( memur-işçi-emekli-dul-yetim) bu güne kadar % 25-30 zam teklif edilmiş? Saygı İLE...

Yorumu oyla      10      5  
Bir bilen 5 Ocak 2019 Cumartesi 12:11

Kocaoğlu kahraman,geriye kalan herkes hain öyle mi.? sizin yerin dibina batırdığınız sendikacıları tamamı sosyal demokrat.

Yorumu oyla      9      8  
Ayşe Beyhan Durdu Özbozdağ 5 Ocak 2019 Cumartesi 12:08

Yapılanları İzmir için yapılan bir oyun olarak görüyorum. Tabiiki Aziz Kocaoğlunu destekliyorum. Görünen köy ortada diye söz vardır. Durum budur.

Yorumu oyla      12      5  
belkıs 5 Ocak 2019 Cumartesi 11:42

İzmirliler o artık alışık olduğumuz vakur durusunu bozmadan bu beylerin arsenik kokan oyunlarına papuç bırakmayacak. Beylerin oyundaki rollerini çok iyi biliyor. Sıkıntıları da asmasını bilerek onlara yine gereken dersi verecektir. Saygılar.

Yorumu oyla      12      5  
Gülderen Özafacan Zeğerek 5 Ocak 2019 Cumartesi 10:46

Havucu gösterip tavşanı yakalayacağını sananlar, İzmirlilerin tavşan olmadığını bir kez daha 1 Nisan da öğrenirler??

Yorumu oyla      11      7  
Muzaffer Tuğsavul 5 Ocak 2019 Cumartesi 10:19

Bu süreçte izmir’de Özel aracı olan herkesin sabah ve akşam işe giden ve dönen vatandaşları yol güzergahları dahilinde araçlarına ücretsiz almaları yönünde bir kampanya başlatalım. Kenetlenme nasıl olur gösterelim.

Yorumu oyla      12      6  
yasemin 5 Ocak 2019 Cumartesi 10:17

gerekirse yürürüz ama bu oyuna izin vermeyiz

Yorumu oyla      12      6  
Haksun Acet 5 Ocak 2019 Cumartesi 09:59

Yüzde 66 zam isteğiyle başlamışlar.enflasyon 24 idi çalışan ve emeklilere yılbaşı zammı çok yapılmasın diye hop 1 ayda 20lerin altına düşürüldü. Belediye 26 vermiş 30 a kadar çıkabileceğini belirtmiş daha ne bekliyor sendika.tabiiki akıllara metro yapıımındaki gibi baskılar gelir.ücret sendikacılığı yüzünden tekel ve sümerbank kapandı bu unutulmasın

Yorumu oyla      11      5  
Madalyonun öteki yüzü 5 Ocak 2019 Cumartesi 09:41

Yalana,dolana inanmayın!!!Sayin yazarı alsancağa grevdeki arkadaşların yanina davet ettik,gerçekleri ogrensin ve objektif olarak yazsin diye inşallah gelir.siz yorumcular da buyrun ,bir caylarini için ve gerçekleri öğrenin.inanin ne kadar yanlış kanaatte olduğunuzu anlayacaksiniz.

Yorumu oyla      9      10  
Ferhan Alioglu 5 Ocak 2019 Cumartesi 09:02

Biz boyle numaralara pabuç birakmayız.O iscilere yüzde 30 zammi kabul etmeyin diye kim söylüyor acaba?Izmir''lilere biraz çile cektirelim oylarini alalım ;Izmir''i de ranta acalim Ankara,Istanbul''a benzetelim diye düşünuyorlarsa avuçlarini yalarlar.

Yorumu oyla      13      6  
Mustafa Ersoy 5 Ocak 2019 Cumartesi 08:24

Bunlar kazanmak için her ahlaksızlığı mubah sayacak kadar ahlaksızlar . Böylelerini bu ülke hiç görmedi . Çok şanssız bir dönemden geçiyor ülke . Zamanı gelince mutlaka bunların hepsinin hesaplsrı sorulacak .

Yorumu oyla      13      6  
Bülent ışık 5 Ocak 2019 Cumartesi 07:46

Enflasyonun üzerinde verilen ücret zammını kabul etmeyen sendika maaşlar yetersiz ise 2 yıl önce toplu sözleşmeyi niye imzaladın.

Yorumu oyla      13      5  
düşünme zamanı 5 Ocak 2019 Cumartesi 02:08

Tüm yorumculara çağrımdır; 1)çağdaşlığın bir ölçüsü diyerek bizler Aziz başkanın taşeronu kaldırmasını alkışladık! Görülüyor ki, tarafların ikisinin de çağdaş olması gerekiyor, tek taraflı olunca çağdaş olan zarar görüyor. O zaman taşerona geri dönülsün, her yıl sonunda sözleşmesinin yenilenip yenilenmeyeceğini beklesinler, asgari ücrete razı olsunlar! 2) Yorumcu arkadaşlardan biri yazmış, bizler özerkliği düşünmeye başlamalıyız, bir ödediğimiz vergilerin karşılığını alamıyoruz, yatırım dedikleri memur maaşları. Biz kendi yağımızla kavrulur, krallar gibi yaşarız. Bunu düşünmeye başlayalım!

Yorumu oyla      10      7  
Yüksek kuranel 4 Ocak 2019 Cuma 22:17

Lütfen bu haklı paylasimla?ınizi yaygın medya kuruluşlarında gazete radyo ve tv lerden ızmir in bazı yüksek kesimlerinde oturanlara iletin. Onlara da anlatın doğrusunu.

Yorumu oyla      15      5  
Kadir karakockarabağlar 4 Ocak 2019 Cuma 22:13

Yapılacak tek şey var. İZBAN çalışanlarını derhal kapı önüne koymalıdır. Hak arama değil bu insanlara yapılan zulümdür.

Yorumu oyla      14      6  
Mert 4 Ocak 2019 Cuma 20:47

Sendika İzmir''e gelince aslan kesiliyor, yazık işçiler i oyuna getirip İzmir e zulüm ediyorlar.

Yorumu oyla      19      5  
Yavuz Demirtaş 4 Ocak 2019 Cuma 20:27

Yoruma katılıyorum. İZBAN grevinde iktidar parmağı var. Ama İzmirliler bunu yer mi acep???

Yorumu oyla      21      5  
Şive Ük 4 Ocak 2019 Cuma 20:19

İZMİR''Lİ her zaman kenetlenmeyi bilir..!! ASLA Karanlığın gelmesine izin vermez..!! Ancak şunu da söylemeden geçmeyeceğim..!! Aziz Kocaoğlu''nun "Kimse İzmir''i çantada keklik görmesin.!" demesi doğrusu beni çok üzdü..!! Bir türlü bir anlam veremedim. Âdeta bazı yerlere cesaret verir gibi bir tavır sergilemedi mı???

Yorumu oyla      13      6  
Mehmet 4 Ocak 2019 Cuma 19:29

Avuçlarını yalayacaklar yine. Ama bu oyuna gelen İzban çalışanı, metro tramvay çalışanı bir daha düşünmeli. Sonrası ne olacak diye. Dsha sdonra kapı önünde bulmasınlar kendilerini de.

Yorumu oyla      21      5  
Cüneyt Özkaban 4 Ocak 2019 Cuma 19:01

Bu topraklar bir butundur tabii ki devlet millet bir bolgede sorun varsa cozum bulmak cozum yaratmak icin elinden geleni yapmalidir. Sen bizdensin sen degilsin gibi ayrim yapilmaz. İzmir li ben hizmet alamiyorum yapilan basima kakiliyor deyip vergisini vermemezlik yapiyor mu ben sizden degilim siz bize gavur diyirsunuz deyip vergi vermemezlik yapiyormu hayir. O zaman idare edenlerede hizmet etmek boyunlarinin borcu olarak dusuyor oy alsada almasada yani burada ss konunu calisir. Devlet baskani 3 ncu buyuk sehirdeki bu greve 3 gun el koymaliydi simdi cok gec ne yaparsa yapsin yok hukmundedir bence

Yorumu oyla      17      5  
m.y. 4 Ocak 2019 Cuma 18:30

ne bu yaa.. izmir iç işlerinde merkezi hükümete bağlı olmamalı, artık İzmir özerkliğini istemelidir, bu eziyetler de ne?

Yorumu oyla      16      7  
Anıl 4 Ocak 2019 Cuma 18:02

Önceki seçim ve referandumda ne yazıkki Cumhur İttifakı tarafında oy veren MHP tandanslı bir kişiyim. Bu grev konusunda oynanan oyunları tüm açıklığı ile yazmış olduğunuz için size müteşekkiriz. Ben ve aynı siyasal görüşü taşıyan çevrem için olan bitenler yenilir yutulur gibi değil ve asla kabul edilemez. Genel ve yerel siyasetçinin ana görevi vatandaşlara ayrım yapmadan hizmet

Yorumu oyla      23      5  
Emel 4 Ocak 2019 Cuma 17:45

İzmir''li bu oyuna gelme !!Gün gibi aşikar dönen dolap hep birlikte sandıkta onlara İzmir''i öğretelim...

Yorumu oyla      20      5  
lombak rumuza 4 Ocak 2019 Cuma 17:31

yoksulluk sınırı 66300 de kaç kişi bu sınırda maaş alıyor bu ülkee, maden öğle asgari ücreti neden yoksulluk sınırında değil de 2020.tl. ilan ettiler, yani milleti açlık sınırında yaşatıyorlar.. makiniste gelnce izban ve meto makinistleri hızlı tren makinistleri değil. istanbulda Anadolu yakasında açılan metroda "makinisy" yok.. bu teknoloji ile belkide yakında metrolarda makinist bile olmayacak.....

Yorumu oyla      16      6  
Mustafa MOROĞLU - Buca 4 Ocak 2019 Cuma 16:29

İZBAN GREVİ PERDE ARKASI ... (4) İstanbul hava alanında çalışan 42 emekçi kardeşimiz iş kazasına kurban gitti, yayın yasağı getirdiler, grev yapan işçilerin üzerine tomalarla zehirli su sıktılar, dayak attılar ve neticede grevi yasakladılar, Diğer illerde grev kararlarını kamu güvenliği gerekçesi ile yasakladılar, ta ki Ulaştırma bakanlığına bağlı DDY ile- Türk İş sendikası arasında anlaşmazlık kararı (!!!) ile Greve karar kıldılar, ve Sayın Ak Parti genel başkanı 'Hadi görelim bakalım İzban grevini anlaşmaya vararak sonlandırın ' dedi Bu sözleri ancak bir partinin genel başkanı söyleyebilir di yoksa bir milletin bütününü temsil etmesi gereken CB nın söyleyeceği bir söz değildi... yani bu hadi.... sözcüğünün açıklaması bu grev ne yapsanız da seçimlere kadar sürecek bizim seçim malzememiz olacak demektir ...vicdan sahibi İzmir'liler bu oyununuzu bozacaktır... Bir ülke düşünün YSK muhalefet liderlerinin seçim yasaklarına uyacağını, lakin Ak parti genel başkanına CB sıfatı nedeniyle seçim yasağı uygulanmayacağını ilan ediyor .. Hukuk yokkk.. Meclis başkanı anayasanın 94. maddesi gereği parti faaliyetlerine katılamaz hükmüne rağmen istifa etmeden Belediye başkanı adaylığını ilan ediyor Hukuk yokkk.. Bir parti düşünün işine gelmediği zaman anayasa mahkemesi kararı, yargıtay kararı , mahkeme kararları bizi bağlamaz diyebiliyor hukuk yokkk... Bir iktidar düşünün hiç bir çağdaş ülkede kabul edilmeyecek bir durumu OHAL yasaları ile ülkemizde seçim yapıyor, tüm devlet gücünü seçimlerde kullanıyor hukuk yokkk... YSK kendi ilan ettiği 298 sayılı seçim kanununun aksine mühürsüz zarfları seçim bitimine yarım saat kala geçersiz iken geçerli olacağına karar veriyor Hukuk yokkk... İşte böyle bir iktidar ile seçimlere gidiyoruz, böyle bir iktidarın bakanlığına bağlı İZBAN grevi ile İzmir'lileri karşı karşıya getiriyorlar.. İZMİR' liler olarak haykırıyoruz Sizden korkmuyoruz .. Çekinmiyoruz, susmayacağız, Direneceğiz.. Direneceğiz ....

Yorumu oyla      27      6  
Ali Özbalik 4 Ocak 2019 Cuma 16:27

Kutluyorum harika bir saptama harika bir yazı tabii anlamak isteyenlere

Yorumu oyla      18      7  
Mustafa MOROĞLU - Buca 4 Ocak 2019 Cuma 16:26

İZBAN GREVİ PERDE ARKASI ... (3) Biz emekliler bile keşke %26 verseler derken ve hükümet bunun yanından dahi geçmeyecek gibi görünürken, bu oranları reddetmenin tek bir açıklaması vardır, Yerel seçimlerde; ulaşımda sıkıntı yaşayacak olanlar İzmir'lilere 'bunun sebebi Belediye' olarak propaganda yapma arzularından kaynaklıdır.. Bizler de derhal kontra'da bulunarak grevin uzama sebebinin, İzmir'liye çektirilecek sıkıntıların kaynağının DDY-Ulaştırma bakanlığı olduğu .. Kirli emellerini İzmir'in üzerinden çekmelerini ihtar etmeliyiz.. her yerde, afişlerde, medyada , toplantılarda.

Yorumu oyla      24      5  
Mustafa MOROĞLU - Buca 4 Ocak 2019 Cuma 16:25

İZBAN GREVİ PERDE ARKASI .. (1) İZBAN grevine görüşme masasındaki taraflar : - İşçiler adına = Sendika - İşveren olarak = DDY Devlet Demir yolları (Hükümet) Masada Belediye yok ... Şimdi anladınız mı ? Grevin özellikle seçim öncesi neden bitirilmediğini Ama hiç utanmadan Belediye anlaşmaya varmıyor algısı yaratmaya çalışıyorlar, Lakin burasının İZMİR olduğunu ,sorgulayan ,oyuna gelmeyen insanlar olduğunu hesaba katmıyorlar...

Yorumu oyla      24      5  
Mustafa MOROĞLU - Buca 4 Ocak 2019 Cuma 16:24

Hanzade hanım, güzel bir teşbihte bulunmuşsunuz kutluyorum.. İZBAN GREVİ PERDE ARKASI .... AZİZ BAŞKAN, ÇALIŞAN PERSONELE NE KADAR VERİRSEN VER ALACAĞIN CEVAP AĞIRLIKLI OLARAK HAYIR OLACAKTIR, ÇÜNKÜ KARŞINDA GERÇEKTEN İŞÇİSİNİN DAVASINI SAVUNAN BİR SENDİKA YÖNETİMİ DEĞİL, 31 MART YEREL YÖNETİMİNİ HEDEFLEYEN BİR YERLERDEN ALDIKLARI DİREKTİFLER DOĞRULTUSUNDA İZMİR HALKINA BÜYÜK ŞEHİR İÇİN CHP İÇİN OLUMSUZ ALGI YARATMAYA ÇALIŞAN BİR GRUPLA KARŞI KARŞIYASIN... TÜRKİYE'NİN HER YERİNDE GREVLERİ KAMU MENFAATİ GEREKÇESİ İLE ANINDA YASAKLAYAN İKTİDAR , BURADA TAM DA SEÇİM AREFESİNDE SESSİZ KALIYOR , ANCAK İZMİR'Lİ DE BU TUZAĞI GÖRÜYOR. ONLARIN ALGI OYUNUNA İZMİRLİYE ÇEKTİRDİKLERİ EZİYETE DUR DİYECEKTİR..ÇAĞDAŞ İZMİR'LİLER....

Yorumu oyla      25      5  
Zeliha Tutucu 4 Ocak 2019 Cuma 15:57

İzban grevinin ısçı haklarınin verilmesine karşın TCDD yani hükumet tarafından özellikle sona erdirilmediğinin farkındayız. Kesinlikle belediyemizin haklı olduguna inanıyor ve destekliyoruz.

Yorumu oyla      15      8  
Betül Eren 4 Ocak 2019 Cuma 15:47

Asla oyuna gelmiyecegiz

Yorumu oyla      14      8  
Madalyonun öteki yüzü 4 Ocak 2019 Cuma 15:44

Sayın yazar,Alsancağa grev yapan arkadaşların yanına uğrayıp,gerçekleri öğrenip,objektif bir gözle yazı yazma cesaretiniz var mi?Yoksa gazetenizin çıkarlarımı dolayısıyla sizin çıkarlarınız mi ağır basiyor.Lütfen yayinlayin,Alsancağa çaya bekliyor arkadaşlar.

Yorumu oyla      11      14  
Sabri Elitez 4 Ocak 2019 Cuma 15:28

Yakında düşmanı denize döktük İzmir i biz kurtardık derlerse şaşırmayın (Gavur İzmir i) Bunları İzmir li bir MHP li olarak yazıyorum....

Yorumu oyla      9      5  
Lombak 4 Ocak 2019 Cuma 15:27

Onbinlerce kişinin hayatının teslim edildiği makinist maaşı 3200. Yoksulluk sınırı 6300 lira bilmiyorum yani. Yeterli mi? Homur homur 8 ilçe...

Yorumu oyla      12      9  
Gürkan 4 Ocak 2019 Cuma 15:12

İbrahim Bey, sorduk mu ? Sanırsın 80 yaşında da ben kimler kimleri gördüm diyor:) Yahu 1999'dan beri şehirde sadece 1 bir başkan değişmiş. Son 15 yıldır aynı başkan şehri yönetiyor. Seversin sevmezsin ama geçmiş dönemlere bakarsak arkasında hükümet desteği olmadan şehre en fazla yatırım yapan, yapmaya çalışan başkan Kocaoğlu'dur. Bu bir gerçek. Yaptığı her şey doğru, mükemmel değil elbette ki ama durum bu. Kimse hikaye anlatmasın.

Yorumu oyla      13      6  
ibrahim 4 Ocak 2019 Cuma 15:00

Ercan bey ben 1973 İzmir doğumluyum ve o günden beride burdayım. Yaşınızı bilmem ama epeyce belediye başkanı gördüm. Bunun kadarını görmedim. İstediğiniz senaryoya inanın, ben gördüklerimi yaşadıklarımı bilirim ve buna göre yazar çizerim. Hiçbir güç gözümde Aziz Kocaoğlu nu yüceltemez, nokta. Ben de Aziz Kocaoğlunun yaptıklarını ve yapmadıklarını buralardan yazsam sayfa yetmez.

Yorumu oyla      13      13  
grev 4 Ocak 2019 Cuma 14:47

Emeklilikte şirketlerden huzur hakkı almak amacıyla yaranmak içiç tüm şirketleri greve sürükleyen Gül Şenerdir

Yorumu oyla      12      6  
Metin akay 4 Ocak 2019 Cuma 14:30

Kendini akıllı başkalarını aptal sananlar en büyük aptallıği yaparlar.Bu oyunu görüyoruz kengini akıllı sananlar...

Yorumu oyla      14      6  
Halil silay 4 Ocak 2019 Cuma 14:08

Düşüncelerimize katılıyor ve teşekkür ediyorum.Satilik kişilerinde lanetliyorum.

Yorumu oyla      15      5  
muhalif 4 Ocak 2019 Cuma 14:03

elbette sendikalar önemli, sendika işçisinin hakkını gözetir ama sendika ağalarıda bundan geçinirler.keşke devlet ülkede gelir dağılımını düzeltecek tebirleri alsaydı. insanlar daha refah yaşasaydı. asgari ücret 2019 için 2020 tl. iken ve bu ülkede 6 milyon asgari ücreli çalışan varken, sendikalarda fazla uçmamalıdır. ülke gerçekleri çerçevesinde anlaşmaya gitmeleri gerekir, emekliler, ücretller, iççiler bu ülkede ay sonunu getiremezken, enflasyondada manipilasyon yapılıp düşük gösterilerek, vatandaşın satınalma gücü düşürülmüşken bu olayı kendi içinde düşünemeyiz.sonuçta bu bir kamu hizmeti, ve mağdur olan yine vatandaş.....

Yorumu oyla      14      5  
Gürkan 4 Ocak 2019 Cuma 13:45

Bu millete anladım ki tramvay fazla lüks. Yaparken trafiği kitlemişler. Eskisi gibi koy minibüsü gel geç, ne diye uğraşıyorsun ki!

Yorumu oyla      16      6  
Gürkan 4 Ocak 2019 Cuma 13:19

Günlerdir beğenilmeyen maaş teklifleri: Tekniker 3 bin 212 lira ( yol, yemek hariç ), makinist ( 3 bin 205 lira ), teknisyen ( 3 bin 132 lira), vezne-gişe personeli ( 2 bin 843 lira ) emekliye yüzde 10 verildiği, asgari ücretin daha yeni 2020 lira olduğu bir dönemde 2800'den aşağı maaş yok.

Yorumu oyla      17      5  
Suzan Akşit 4 Ocak 2019 Cuma 12:48

Gavur İzmirim, bunların karşılığını 29 martta öyle bir verecek ki, eşekten düşmüş karpuza dönecekler.

Yorumu oyla      17      5  
Karşıyakalı 4 Ocak 2019 Cuma 12:29

İzban grevindeki arsenik kokusunu bir kenara bırakın, çalışanların neredeyse tamamı CHP'li belediye tarafından kadrolara yerleştirilen kişiler, bu kişiler ne oldu da acaba bu kadar inatla grevde ısrar ediyor ? İzmir'in tüm ulaşımını raylı sistemler etrafında şekillendirirken, bu tür bir riski hesaba katmayan ve alternatif üretemeyen belediye saflarında yer alamayacağım.. kusura bakmasınlar.. Belediyecilik gerçekten bitti. Tramway yaparken trafiği kilitlediler, Kent içi ulaşımında durakların dahi konumlamasını beceremediler, duraklardaki gişe yönlerini bile beceremediler.. Bırakın, ya nasıl bir mühendislik zekası oturuyor bu planlamalarda diye hep bir ağızdan haykırmıyor muyuz ? Eğriye eğri deme zamanıdır.. bu böyle biline..

Yorumu oyla      12      16  
Ercan 4 Ocak 2019 Cuma 11:59

Ibrahim bey sizin bir defa izmirde yaşamadığınız belli.Bu kente yapılan sadece arsenik ve grevle sınırlı olsa belki bir haklılık payı olur bu sözlerinizde ama bu kente karşı takılinan tavırları yazmaya kalksam bu sözlerinizin ne kadar temelsiz olduğunu görürsünüz.Izban tek yetkli belediye işletmesi olmadığı halde aziz kocaoglunu yazmanız zaten hedefin ne olduğunu belli ediyor.Bıktık usandık bu oyunlardan hele göz göre göre yapılmasından

Yorumu oyla      20      7  
ibrahim Yüncü 4 Ocak 2019 Cuma 10:47

Her gün İzban ile Menderes'ten gelen bir işçi şimdi otobüs kullanıyor. Otobüslerde belediye aleyhinde konuşan insanlar var ama biri dikkatimi çekti, indikten sonra tekrar aynı otobüs ile geri dönmek için bekledi diyor... Ne iştir bu..?

Yorumu oyla      17      5  
ibrahim 4 Ocak 2019 Cuma 10:41

bu insanları kim işe aldı AKP mi. siz buna cevap verin önce. Sonuçta sendika başkanı hakkında ne derseniz deyin ama çalışanların önüne konan sandıktan grev kararı çıktı. Bu detayı göz ardı etmeyin. CHP zarar görmesin diye çırpınıp duruyorsunuz. Aziz Kocaoğlu bu kentin başına gelmiş en bela şeydir. Bunu kabul edin artık. Ayrıca bir basın mensubu olarak atıp tutacağınıza 300-400 kişinin tek tek ne aldıklarını liste halinde talep etmek ne kadar zor olabilirki. Koyun insanların önüne, İzbanın önerdiği ve işçinin istediği diye sütun yapın, bizde bilelim. Yok ortalama şu kadar alıyorlar, yok AGİ eklenince ortalama bilmem ne oluyor şeklinde değil. böyle olunca iş laf ebeliğine dönüyor. Madem belediye o kadar haklı neden hala çalışanları kapının önüne koymuyor, neyi bekliyor.

Yorumu oyla      12      16  
tireli 4 Ocak 2019 Cuma 10:25

sahi İzban genel müdürü nerede..kimse onun ne düşündügünü sormuyormu??

Yorumu oyla      17      5  
Mehmet 4 Ocak 2019 Cuma 10:24

Ya belki haklı olabilirsiniz 6 ay önce İzmir’de işler böyle olmasın İzban için diye CHP li veli ağbaba ile görüşüldü ama maalesef çözüm bulan yok Aziz bey bu işlerin böyle olacağını biliyordu 7 ay boyunca çözmeyip şehrin belediye başkanı olarak halkı ve çalışanları grev e mecbur bırakıyorsa soru işareti çıkmıyor değil ?? Bence böylede düşünmek lazım

Yorumu oyla      11      13  
Ali Cengiz Kurt 4 Ocak 2019 Cuma 10:09

Evet bu oyunlara karşı kitleneceğiz ve kenetleneceğiz.Yaşasın İzmir ve İzmir fikirliler.

Yorumu oyla      20      7  
İzmirli 4 Ocak 2019 Cuma 09:59

Demir Yol iş sendikası ve Hüseyin Ervüz kendini de bitirdi bu grevle.Artık mimlendiler. Belediyelerdeki diğer sendikalar da zarar görecek hem de tüm Türkiye'de.İzmir'de olanları gördükten sonra sendikalara da asla güvenmeyecek belediye başkanları

Yorumu oyla      20      6  
Oğuz 4 Ocak 2019 Cuma 09:50

Bence izban grevi haklılık zemini kaybetmiştir. Arsenik olayından daha vahim bir oyun vardır ortada. Sendika aynı iş kolunda çalışan ankara istanbul konya kayseri gibi illerdeki çalışnların aldıkları ücretleri açıklayıp kıyaslamalı. Brnim edindiğim bilgiye göre bu illerdeki en yüksek ücret ve sosyal haklı çalışan izmir çalışanları. Sendika sendika ise önce bu illerdeki çalışanlarının hakkını almak için o illerde grev yspmalı ( yspsbilirse!) izmir de grev yspmsk kolay.. ayrıca izmirliyi taşımak bu illere göre daha kolay daha az riskli Yine ayrıca izban işçiliği otobüs şöförlüğü yanında nedir ki.. Dileğim izmir linin “arseniği sek içeriz dediği “gibi “ İZBAN YOLCULARI” isimli bir sosyal medya grıbu kurulur. Alsancak garında toplanıp miting yapılıp sendikaya ne yapması gerektiği izmir lilerce güzelce anlatılır.

Yorumu oyla      21      6  
Süreyya Ongel 4 Ocak 2019 Cuma 09:49

Evet havada bir kökü var.Hatta tuz da kokuyor gibi gorunuyor.

Yorumu oyla      16      6  
Marilyn 4 Ocak 2019 Cuma 08:57

Yine muhteşem bir yazı olmuş. Ellerinize kaleminize sağlık Hanzade Ünuz bir çok izmirli''nin duygularına tercüman oldunuz. İşte hendek işte deve! Hadi alsınlar bizden kızı...

Yorumu oyla      26      6  
Kaan 4 Ocak 2019 Cuma 08:45

Teşekkürler Hanzade hanım.Gerçekten süper bir yazı olmuş. Sizden bir ricada bulunsak,İzban A.Ş''nin Sayın Genel Müdür''ü ile bir ropörtaj yapıp;Grev sürecinin başından sonuna kadar,şirket ile sendika arasında yaşananları,sorulu-cevaplı en yetkili ağızdan öğrensek iyi olur diye düşünüyorum.

Yorumu oyla      27      6