HABERLER>SEÇİM 2015
1 Kasım 2013 Cuma - 19:33

Çiğli aday adayı Arslan sahaya indi

Yerel seçim çalışmalarına ara vermeksizin devam eden CHP Çiğli Belediye başkan aday adaylarından inşaat mühendisi Hasan Arslan muhtar ziyaretleri, STÖ ve dernekler ziyaretinden sonra bu defada çarşı içerisinden başlayarak esnaf ziyaretleri ile çalışmalarına devam ediyor.

İZMİR - Esnafların ve çarşı içerisinde karşılaştığı vatandaşlar tarafından sevgi ile karşılanan ve kucaklaşan deneyimli siyasetçi bu ziyaretlerin sadece seçim dönemi ile sınırlı kalmayacağını aday gösterilmesi halinde seçimi ezici bir üstünlükle kazanarak belediye başkanlığı koltuğuna oturduğunda da bu ziyaretlerin periyodik olarak devam edeceğini beyan ederek şu açıklamada bulundu:

“Ben yıllardır Çiğli’de yaşıyorum, Çiğli’de ikamet ediyorum, iş yerim Çiğli’dedir, esnaf bize bizde esnafa yabancı değiliz, hemen hemen bütün esnafı tanıyorum onlarda beni tanıyor. Bizi izleyen basın mensupları da buna şahitlik yapmaktadır, tüm Çiğlili benim göreve gelmemi bekliyor. Bu nedenle bizde adım adım sokak sokak Çiğli'yi geziyoruz, hem adaylığımız hem de partimiz adına olumlu çalışmalar yaparak genel merkezin bizi aday göstermesini bekliyoruz. Gelelim ki Çiğli'ye hizmet verelim ultra bir seviyeye yükseltelim, belediyecilik benim mesleğimle bağlantılıdır ben inşaat mühendisi olmam nedeni ile bu işe yabancı değilim. İnsanların bana olan teveccühleri de beni memnun ediyor. Biz geldiğimizde Çiğli'nin layık olduğu ancak yapılmayanları yapmak için yola çıktık.

PROJELERİMİZ HAZIR
Gerçekleştireceği projeler hakkında bilgi veren Arslan, ‘‘Biz öncelikle esnafımızın sıkışıp kaldığı çarşımızı büyüteceğiz. Çiğli’de kent meydanı oluşturacağız, köy içi olarak tabir edilen bölgeye doğru kaydıracağız burada yeni kent imar planını devreye sokarak olmayan Çiğli çarşımızı orada hizmete sokacağız. Otoparklarımız, sosyal tesislerimiz, yeşil alan parklarımız olacak, dışarıdan gelenler Çiğliye gıpta ile bakacak, geçmişte hizmeti geçen ve mevcut belediye başkanlarımıza da hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyoruz ama yapılmayanları yapmak için biz göreve talibiz, mesleğimin gereğini yaparak geldiğimde Çiğliyi değiştirip dönüştüreceğim. Ben mühendis gözüyle bakıyorum, görülmeyenleri görmeye çalışıyorum.

Çiğli'de esnafın en büyük sıkıntılarının başında, müşterilerin Çiğli'de durmayıp, Çiğli'den alış veriş yapmamasıdır. Çiğli'nin tüm mahallelerinden Karşıyaka’ya minibüsler vardır, Çiğli'de aradığını bulamayan hatta hatta 1-2 saat oturup dinlenmek istediğinde Çiğlide aradığını sosyal imkanı bulamayanlar direk Karşıyaka’ya gidiyor alış verişini yapıyor birazda oturup dinlenip Çiğli'ye dönüyor. Yani Çiğli esnafı Çiğli halkının gelirinden yoksun, bir anlamda Çiğli halkı parasını dışarıya akıtıyor. Esnaf bu derdini bize anlatıyor. Biz Çiğlimizi değiştirip dönüştürürsek, Çiğli'de yeni bir çarşı oluşturursak ve  çiğlide yeterli sosyal tesis kurarsak inanın Çiğli halkı alışverişini buradan yapacak 1-2 saat oturacak ve evine dönecektir. Hedefimiz budur, çalışmalarımız bu yöndedir. Projelerimizi şimdi kısmen açıklıyoruz ama adaylığımız kesinleştiğinde detaylı olarak açıklamalarda bulunacağız,halkımızın ve esnafımızın bize olan güvenine teşekkür ediyoruz’’ diye konuştu.

Kılıçdaroğlu’ndan adaya saldırı sonrası ilk açıklama