HABERLER>YEREL YÖNETİMLER
21 Nisan 2017 Cuma - 09:45

'Sakin Şehir'de bir fidan da Çağan Irmak'tan

Ünlü yönetmen Çağan Irmak, öncülük ettiği “Evladın için bir ağaç dik” kampanyası kapsamında memleketi Seferihisar’da fidan dikimine katıldı.

Sakin Şehir de bir fidan da Çağan Irmak tan

Seferihisar Belediyesi ve Teos Marina ortaklığıyla düzenlenen ve 5 gün sürecek olan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları içerisinde gerçekleşen etkinliğe, Seferihisar Çocuk Belediyesi, ilköğretim ve anaokulu öğrencileri, Ukrayna, Makedonya, Gaziantep Oğuzeli Halk Dansları ekipleri, TEMA Vakfı temsilcileri, Teos Marina yöneticileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Sivil bir hareket olan proje ile herkes fidan dikerken çektirdiği fotoğrafı #evladıniçinbiragaçdik etiketi ile sosyal medyada paylaşabildiği proje kapsamında Camikebir Mahallesi, Karakayalar Mevkii, Öğretmen Evleri Sitesi arkasında oluşturulan alana 51 fıstık çamı fidanı dikildi.

YEŞİL KALMAYACAK DEDİK, KAMPANYAYI BAŞLATTIK
Etkinlikte çocuklarla birlikte fidan diken ve bol bol fotoğraf çeken Çağan Irmak; “Biz Türkiye’de çıkan orman yangınlarıyla ilgili üç arkadaş Yasemin, Barış ve ben bir karar aldık. Dedik ki, bu gidişle hiçbir şey yeşil kalmayacak. En iyisi bir kampanya başlatalım. Evladın için bir ağaç dik kampanyasını başlattık. Ama bu sadece evlatlarımızı kapsamıyor. İsteyen herkes sevgilisi, arkadaşı, babaannesi, annesi veya ölmüş insanları için de dikebiliyor. Dikin, bize fotoğrafını gönderin biz de sosyal medyada paylaşalım dedik ve diğer ağaç dikimlerine ön ayak olsun istedik. Kampanyamız böyle başladı ve devam ediyor. Çok güzel geri dönüşler alıyoruz” dedi.

GELECEK, BU ÇOCUKLARLA DAHA GÜZEL OLACAK
Seferihisar Belediye Başkanı Tunç Soyer ise şunları söyledi: “Çok güzel bir kampanyaya destek veriyoruz bugün.  Öncelikle bu güzel kampanyayı başlatan Sevgili Çağan Irmak’a çok teşekkür ediyorum. Ayrıca bizi yalnız bırakmayan TEMA Vakfı, Teos Marina ve vatandaşlarımıza da şükranlarımı sunuyorum. Bizler, bugün evlatlarımız için ağaç dikiyoruz. Dünyanın her yerinde siyasi iktidarlar ağaçları katlederken, bugün anneler, babalar, çocuklar hep birlikteyiz ve bunun kıymetinin farkındayız. Bu çocuklarla gurur duyuyoruz. Onlarla birlikte Seferihisar’ı ve dünyamızı daha çok ağaçlandıracağız. Gelecek, bu çocuklarla çok daha güzel olacak.”